VESNA GREGORIČ S.P.

Črnomelj
Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
20+
Let na tržišču

Drugi izvajalci v bližini Črnomlja

Druge storitve v Črnomlju in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Zasebni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 4
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Spoštovani, sem v zasebnega , za katerega v prvem letu delovanja predvidevam prihodke v višini do 50. EUR, eno redno zaposlitev in do 50 izdanih računov. Ne bi bili zavezani za DDV. Potreboval bi računovodstvo, vključno z obračunavanjem plač in pripravo dokumentacije za letno poročilo. Hvala vnaprej za ponudbo. Lep pozdrav,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: cca 250
  • Št. mesečno prejetih računov: cca 20
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Spoštovani , imam spletno in tudi fizično trgovino. Število mesečnih računov je čisto odvisno od vsakega meseca posamezno. Nimam davčne blagajne , za nakupe v fizični trgovini trenutno uporabljam vezano knjigo računov ker še ni dovolj prometa. Sem atipični davčni zavezanec-samo za tujino. je moj kontakt če bi imeli mogoče še kakšno vprašanje .Lep pozdrav ,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Zasebni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 9
  • Št. mesečno prejetih računov: 5 -10
  • Št. zaposlenih: 21
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni. Izvajamo socialno varstveno storitev, ki je financirana s strani države, enkrat mesečno se pošlje e-račun na ministrstvo, vse za ta račun pripravimo sami, hkrati se izdajo manjši mesečni računi našim uporabnikom, zmeraj enak znesek, glede prejetih računov so to tekoči računi kot. najemenina, telekomunikacije, računovodske storitve, poštne storitve, plačilne storitve banke, v primeru zaposlovanja varstvo pri delu in zdravniški pregledi in nakup pisarniškega materiala oz. zelo občasno še česa,... tako, da res ni veliko. Glede DDV- ja pa uradno smo zavezanec vendar smo oproščeni plačila (in ni obračunavanja) . Hvala in lep pozdrav

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Drugo
  • Št. mesečno izdanih računov: 0
  • Št. mesečno prejetih računov: 1
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni. Sem blagajnik sindikata. Vse transakcije in ostalo se ureja preko spletne banke DH, računov imamo cca 7 na leto, vsak mesec je samo oddajanje delne članarine krovnemu sindikatu oziroma konfederaciji, občasno potni stroški za člane naše pogajalske skupine, 2x na leto nam FURS nakaže del dohodnine, ki so nam jo namenili člani sindikata. In to je vse. Transakcije so povsem transparentne. Posebej ne vodim nobene podknjige, ker je do zdaj nisem rabila, za potne stroške so sklepi in obračuni posebej, obračunava in podpisuje jih predsednik. Zanima nas, kolikšen strošek je ureditev bilance in prijava te na AJPES? Hvala. Ostanite zdravi! Karmen Cesar

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Drugo
  • Št. mesečno izdanih računov: 2, 3, trenutno 0
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni. Iščem zaupanja vredno računovodstvo, ki ima izkušnje s samozaposlenimi v . Izdanih imam zelo malo računov, saj zaradi covida ne morem delat. Vseeno pa moram oddati poročilo urediti še nekatere druge stvari, o katerih nimam pojma. Zato rabim računovodstvo, , ki razume situacijo mi zna svetovati. Prosim ponudbe na mail. Hvala!

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 100
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni. Smo storitveno podjetje, ki se ukvarja z oddajanjem tiskalnikov v najem. V Minimaxu delamo vse, knjižimo prejete in izdane račune, ter banko, sami knjižimo enostavne prejete račune in knjižimo ter zapiramo enostavne bančne izpiske, zaradi mora računovodsko podjetje na drugi strani uporabljati MINIMAX. Podatki oziroma oris situacije našega poslovanja za lažjo pripravo ponudbe je naslednja: na mesečni ravni imamo izdanih računov, 30 prejetih računov, 2 plači. Smo 3 mesečni zavezanec za DDV imamo 4 gotovinske račune, 5 plačil po povzetju, vodimo zalogo, dva do trije računi na mesec so povezani z zalogo. Kar je potrebno upoštevati je, da ima naše podjetje na mesec za poknjižiti cca 10 kompleksnejših prejetih računov in 10 bančnih izpiskov in ter dve plači vse ostalo naredimo sami . Vsi prejeti računi so pripeti kot originali oziroma kot sken. Prosimo za ponudbo in sicer koliko je mesečni strošek za vaše računovodske storitve in če je v njega všteto tudi vsa ostala svetovanja. Že vnaprej se vam zahvaljujemo za vašo ponudbo. Hvala in lep pozdrav

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Društvo
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 7
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, Pišem vam, ker potrebujem računovodstvo za kulturno umetniško društvo. Ustanovljeno je bilo letos konec februarja. Nekako sem razmišljala, da bi sama skrbela za računovodstvo, pa žal ne gre….. Letos je bilo izdanih 5 računov, prejetih pa imam 45 računov. Bančnih izpiskov pa 30. Zaposlenih ni, projektov tudi ne. Potnih nalogo tudi ne. Zanima me, če bi vas zanimalo knjižit, uredit potrebno…. Pa potem pripravit bilanco. Poročilo za Ajpes in Furs. Kakšna bi bila ponudba? Letos je stanje tako, prihodnje bo verjetno drugačno, upam bolj plodno. Hvala in lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 10
  • Št. mesečno prejetih računov: 18
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Zanimam se za nov računovodski servis. V letošnjem letu prehajam iz programa Vasco na Minimax. Od računovodskega servisa bi želel sledeče: - "Up-to-date" obveščanje o aktualnih problematikah, davčni zakonodaji, nasveti, optimizacija,...; - Dvostavno knjigovodstvo, v povprečju imam letno izdanih računov in prejetih računov; - Poznavanje dela s tujino, trenutno imam izvajalce ter najemam storitve po celem svetu, v prihodnosti planiram prodajo storitev in izdelkov na področju EU in ZDA; - Izmenjava dokumentov preko elektronskih poti (Dropbox, OneDrive, Google Drive in podobno); - Sprotno obveščanje o poslovanju podjetja; - Občasno svetovane; - Dolgoročno sodelovanje. Prosim vas za ponudbo. Po prejetju ponudbe in potencialni odločitvi o sodelovanju bi si glede na trenutne razmere želel video-konferenčnega klica (Zoom, Skype), da se bolje spoznamo. Lep pozdrav,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: do 5 (na začetku)
  • Št. mesečno prejetih računov: do 5 (na začetku)
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Smo še v fazi odpiranja d.o.o.. Zanima nas kolikšni naj bi bili mesečni stroški d.o.o.-ja? Trenutno so nam poznane sledeče zadeve pri katerih lahko računamo na stroške: - računovodstvo (mesečno) - bančni račun (mesečno) - Letna bilanca (letno) Prosili bi za okvirno ceno zgoraj naštetih stroškov in v primeru, da smo kakšnega izpustili da nas opozorite in strošek dodate. hvala in lep pozdrav

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Drugo
  • Št. mesečno izdanih računov: 10
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, poleti bomo zaceli z oddajo apartmaja/hise.(Kranjska Gora) Za dokoncanje je potrebno investirati se priblizno k. Del bomo financirali iz lastnih sredstev, del s kreditom (pol/pol). Lastniki hise smo 3je- dobicek zelimo izplacevati in deliti mesecno. Kaksno pravno formalno obliko poslovanja izbrati v opisanem primeru - najugodnejsa in omogoca najlazje izplacilo. Se par vprasanj: -Smo iz Lj, tako da bi lahko prikazali precej potnih stroskov? -ce odpremo d.o.o. - lahko damo kot lastniki posojilo (k) d.o.o.-ju in si izplacujemo/vracamo dolg? - je sp. sploh mozn glede na to, da zelimo 3je obracunavati potne stroske? -Koliko je okvirna cena racunovodskih storitev? Najlepsa hvala za odgovor. Ponudbo prosim posljite na mail. Lep pozdrav.