Pogosta vprašanja (oddaja povpraševanja)

Ali je oddaja povpraševanja brezplačna? Da. Za stranke, ki oddajo povpraševanje (iščejo izvajalca), je naša storitev popolnoma brezplačna.
Oddal/a sem povpraševanje. Kaj sledi? Za vaše povpraševanje bomo poiskali do 6 najustreznejših (lokalnih) izvajalcev, ki vas bodo kontaktirali oz. vam bodo poslali ponudbe. Če bomo potrebovali še kakšne dodatne informacije, vas bomo poklicali. V določenih primerih zaradi prezasedenosti nimamo na voljo svojih izvajalcev, zato vam bomo poslali kontakte drugih priporočenih izvajalcev, da jih lahko kontaktirate sami.
Povpraševanja nisem dokončal/a oz. oddal/a. Zakaj me kontaktirate? Da bi vam lahko ponudili kar najboljšo storitev in uporabniško izkušnjo, podatke v povpraševanju shranjujemo sproti. Če povpraševanja ne oddate/dokončate, vas po določenem času spomnimo na nedokončano povpraševanje in vam ponudimo možnost, da ga dokončate. Vaših podatkov nikoli ne posredujemo brez privoljenja. Hranimo jih 8 dni, nato jih - če storitve ne potrebujete, - izbrišemo.
Ali sem zavezan izbrati katerega od predlaganih izvajalcev? Ne. Ponudbe izvajalcev so neobvezujoče - če vam nobena ne ustreza, niste obvezani izbrati nikogar.
Kako naj vem, ali so izvajalci zanesljivi? Vse izvajalce pred pričetkom sodelovanja preverimo. S podjetji, ki ne poslujejo transparentno, imajo blokirane račune ali slabe recenzije, ne sodelujemo. Tudi po pričetku sodelovanja skrbno spremljamo ocene strank, plačevanje obveznosti in poslovanje.
Kako naj vem, da so objavljene ocene izvajalcev realne? Izvajalce lahko ocenjujejo le uporabniki primerjam.si, torej tisti, ki so pri nas oddali povpraševanje. Vse ocene (tako dobre kot slabe) vedno objavimo, saj je eden od namenov naše storitve ravno ta, da ponujamo nepristransko mnenje uporabnikov. Izvajalce s slabimi ocenami redno izločamo iz nabora, vam pa predlagamo le tiste z najboljšimi ocenami.
Zakaj potrebujete mojo telefonsko številko? Ali bo kje objavljena? Telefonsko številko potrebujemo izključno za namen pridobivanja dodatnih informacij in priprave ponudb. Pošljemo jo največ 6 izvajalcem, o katerih ste obveščeni, ne posredujemo pa je tretjim osebam ali objavljamo javno.
Rad/a bi preklical/a ali spremenil/a povpraševanje. Kako to storim? Če je bilo povpraševanje že poslano izvajalcem, bo najenostavneje, da izvajalcem sami sporočite, da posel ni več aktualen oz. jih obvestite o spremembah.
Nihče od izvajalcev me ni kontaktiral. Kaj storiti?Naši izvajalci so zaradi velikega povpraševanja precej zasedeni in žal kakšno povpraševanje tudi spregledajo. Predlagamo, da jih najprej poskušate kontaktirati sami prek naše platforme. Če ne boste uspešni, se obrnite na naše svetovalce na 01 444 0812 ali info@primerjam.si.
Z izvedbo posla nisem zadovoljen/zadovoljna. Kaj sedaj?Prvi korak je, da se obrnete na izvajalca, ki je storitev opravil, in ga obvestite o nepravilnostih. Večina reklamacij se reši sporazumno. Če se situacija zaplete (izvajalec zavrača odgovornost ali se sploh ne odziva), nam čim prej sporočite, da lahko posredujemo. Čeprav nimamo pravnih vzvodov, lahko v nekaterih primerih kot “mediator” razrešimo situacijo, obenem pa podjetje pravočasno izločimo iz nabora ponudnikov.
Zakaj ste mi predlagali izvajalce, ki niso iz moje regije? Vsi izvajalci ob pričetku sodelovanja definirajo, v katerih regijah opravljajo svoje storitve. Določena podjetja delajo po celi Sloveniji ali pokrivajo več regij. Predlagamo vam izvajalce, ki opravljajo storitve v vaši regiji, čeprav imajo “sedež” oz. uradni naslov morda v drugi regiji.
Ponudbe, ki sem jih prejel/a, so cenovno zelo različne. Kako to? Na cene in ponudbe izvajalcev sami nimamo nikakršnega vpliva - vse je stvar dogovora med vami in izvajalci. Predlagamo, da se skrbno pozanimate, kaj ponudba vključuje, predvsem pa naj cena ne bo edini dejavnik, ki bi vplival na odločitev. Ker se več izvajalcev poteguje za isti posel, so ponudbe ponavadi precej konkurenčne.
Ali lahko izvajalcu plačam po obrokih? Glede pogojev izvedbe posla in načina plačila se dogovorite neposredno z izvajalcem. Mi vas zgolj povežemo z ustreznimi izvajalci, vse ostalo se dogovarjate sami.
Kako ocenim izvajalca? K oddaji ocene vas bomo povabili po mailu, včasih pa vam vabilo za oceno pošlje tudi sam izvajalec. Če želite, lahko oceno oddate kadarkoli prek uporabniškega vmesnika ali pa nas kontaktirate na 080 7331 oz. info@primerjam.si. Zaradi objektivnosti in preverljivosti objavljamo le ocene strank, ki so oddale povpraševanje na naši spletni strani.

Niste našli odgovora na svoje vprašanje? Pišite nam na info@primerjam.si.