Pogosta vprašanja (izvajalci)

Splošno

Kako poteka sodelovanje s Primerjam.si? Na Primerjam.si vas mojstre povezujemo s preverjenimi strankami v vaši bližini, ki potrebujejo vaše storitve.
  1. Najprej določite svoje storitve, kraj(e) in svoj mesečni proračun. S potrditvijo pogojev poslovanja lahko aktivirate naročnino. V določenih primerih bomo potrebovali še osebni dokument za identifikacijo. Ko je vaš račun aktiviran, prejmete osebnega skrbnika ali skrbnico. Nanjo oz nanj boste naslovili vsa morebitna vprašanja tekom našega sodelovanja.
  2. Začnemo vam pošiljati kontakte preverjenih strank. Mesečno vam pošljemo toliko strank, kolikor jih predvideva vaš mesečni proračun. Mesečnega proračuna nikoli ne boste presegli. Kontakt ene stranke prejme največ šest mojstrov, zato je vaša konkurenca zelo omejena.
  3. Ko prejmete kontakt posamezne stranke, jo kontaktirate sami. Stranki pošljete ponudbo, se dogovorite o podrobnostih izvedbe in ji izstavite račun. V komunikacijo med vami in stranko se ne vmešavamo, razen če se pokaže potreba ali če želite kakšno pomoč.
Na kakšen način preverjate povpraševanja? Vsako povpraševanje preverimo, preden vam ga pošljemo. Preverimo,
  • ali je telefonska številka veljavna,
  • ali stranka dejansko potrebuje vašo storitev,
  • ali se stranka strinja, da posredujemo njen kontakt.
Ali moram odgovoriti na vsako povpraševanje? Da, pričakuje se, da odgovorite na vsako povpraševanje. Stranko vedno obvestimo, komu bomo poslali njeno povpraševanje, zato čaka na vaš odgovor. Vsako posredovano povpraševanje vam tudi zaračunamo. Če niste zadovoljni s povpraševanji, ki jih prejemate, preverite svoje nastavitve skupaj s skrbnikom vašega računa.
Kako lahko pošljem ponudbo oz. stopim v stik s stranko? Odgovor oz. ponudbo lahko pošljete prek svojega uporabniškega vmesnika na primerjam.si ali pa stranko kontaktirate direktno (na el. naslov ali telefonsko številko, ki smo vam jo poslali). Svetujemo, da se odzovete čim hitreje in si tako povečate možnost, da dobite posel.
Zakaj kljub prijavi in aktivaciji računa še vedno nisem prejel(a) nobenega povpraševanja? Količina prejetih povpraševanj se lahko zelo razlikuje glede na izbrano storitev in regijo. Predlagamo, da s skrbnikom svojega računa preverite svoje nastavitve prejemanja povpraševanj in ugotovite, ali so morda preveč omejene. Zaračunavamo samo posredovana povpraševanja - če vam ne pošljemo nobenega povpraševanja, tudi ničesar ne plačate.
Ali lahko začasno prekinem povpraševanja, če grem na dopust ali sem prezaseden(a)? Da. Prejemanje povpraševanj lahko kadarkoli pavzirate. Če želite začasno prekiniti prejemanje povpraševanj, lahko to uredite v uporabniškem vmesniku ali pa se obrnite na skrbnika svojega računa. Določite začetni in končni datum prekinitve, da boste po izteku prekinitve takoj znova začeli prejemati povpraševanja.
Kako se odjavim od primerjam.si? Če želite zgolj začasno prekiniti prejemanje povpraševanj, lahko to storite s pavzo (to lahko uredite v uporabniškem vmesniku ali s pomočjo skrbnika vašega računa). Od storitve se lahko preprosto odjavite v uporabniškem vmesniku, prav tako lahko o odjavi obvestite svojega skrbnika računa. Traja lahko do 3 dni, preden deaktiviramo vaš račun.
Zakaj kljub odjavi od sistema primerjam.si še vedno dobivam stranke? Najprej preverite, ali stranke prejemate brezplačno (takšna povpraševanja so označena kot brezplačna in jih pošljemo zgolj občasno, če stranki ne moremo zagotoviti drugih ponudnikov) ali gre za plačljiva povpraševanja. Če še naprej prejemate plačljiva povpraševanja, pomeni, da se niste uspešno odjavili. Morda ste odjavo poslali kot odgovor na povpraševanje stranke (to potem prejme stranka kot ponudbo) ali kam drugam. Prosimo, da nam obvestilo o odjavi posredujete na info@primerjam.si.

Obračunavanje storitev

Kaj je mesečni proračun za povpraševanja? Mesečni proračun je zgornja meja oziroma maksimalni znesek, ki ga boste vsak mesec plačali za storitev posredovanja kontaktov strank. Končna mesečna cena je odvisna od tega, koliko kontaktov strank ste prejeli - če v določenem mesecu na primer zaradi specifičnih nastavitev ne prejmete nobene stranke, tudi ne plačate nič. 
Kako lahko spremenim svoj mesečni proračun za povpraševanja? Za spremembo mesečnega proračuna se obrnite na skrbnika svojega primerjam.si računa ali nam pišite na info@primerjam.si. Mesečni proračun lahko spremenite tudi v svojem uporabniškem vmesniku.
Kdaj dobim račun? Račun boste enkrat mesečno (na dan, ko sklenete naročnino na povpraševanja), in sicer za povpraševanja, posredovana v preteklem mesecu.
Nisem prejel(a) toliko strank, kot jih predvideva moj mesečni proračun. Ali moram vseeno plačati polno ceno? Ne. Zaračunavamo samo povpraševanja, ki jih prejmete - če vam ne pošljemo dovolj povpraševanj, torej ne plačate polnega mesečnega budgeta. Vam pa v tem primeru priporočamo, da skupaj s skrbnikom svojega računa preverite svoje nastavitve prejemanja povpraševanj, in jih po potrebi malo razširite, da vam lahko pošljemo več strank.
Stranka je izbrala drugega ponudnika ali sploh ni izbrala nikogar. Moram vseeno plačati povpraševanje? Storitev, ki vam jo zaračunamo, je posredovanje kontakta. Ko enkrat prejmete kontakt, so stvari v celoti v vaših rokah. Če se stranka odloči za drugega izvajalca ali od projekta odstopi, je to njena odločitev in žal ne moremo posredovati. Zato to prav tako ne more biti razlog za reklamacijo povpraševanja. 

Ocene strank

Kako dobim oceno stranke? Vsako stranko že z naše strani večkrat pozovemo, naj oceni izbranega izvajalca. Lahko pa jo k oddaji mnenja o vašem delu pozovete tudi sami:
  1. Prijavite se v svoj uporabniški vmesnik.
  2. Med povpraševanji poiščite stranko, pri kateri ste opravili storitev.
  3. Kliknite "Zahtevaj oceno".
Če ni odziva, stranko pokličite, ali pa nam sporočite in jo pokličemo mi.
Ali lahko odgovorim na oceno? Da. Poiščite oceno v svojem uporabniškem vmesniku in kliknite "Odgovori". Vaš odgovor bo javno objavljen in viden vsem uporabnikom, ki obiščejo vaš profil, zato naj bo čim bolj vljuden in strokoven.
Dobil(a) sem slabo oceno. Kaj lahko storim?
  1. Če se situacijo še da rešiti, storite to čim prej. Marsikatera stranka je pripravljena umakniti ali spremeniti slabo oceno, če se hitro in primerno odzovete na reklamacijo.
  2. Izkoristite slabo oceno kot priložnost, da se kaj naučite in izboljšate svoje poslovanje.
  3. Stranki vljudno odgovorite in ji sporočite, da si prizadevate za spremembe.

Reklamacije

Poslali ste mi nerelevantno povpraševanje. Kaj sedaj? Ali ga moram vseeno plačati? Če menite, da smo vam poslali napačno povpraševanje (za storitve, ki jih ne opravljate, ali z napačnimi informacijami), lahko povpraševanje reklamirate.
Pomembno! Povpraševanje reklamirate prek svojega uporabniškega vmesnika. NE odgovarjajte na mail, v katerem smo vam poslali povpraševanje, ker odgovor dobi stranka direktno. Lahko kontaktirate svojega skrbnika računa ali nam pišete na info@primerjam.si.
Kako reklamiram povpraševanje? Reklamacijo povpraševanja lahko oddate prek svojega uporabniškega vmesnika na primerjam.si:
  1. Prijavite se v vmesnik.
  2. V meniju kliknite "Reklamacije" ali pa poiščite stranko med vašimi povpraševanji.
  3. Poiščite povpraševanje, ki ga želite reklamirati. Iščete lahko po imenu, elektronskem naslovu ali telefonski številki stranke. 
  4. Označite razlog za reklamacijo.
  5. Čim natančneje opišite sitacijo oz. razloge za reklamacijo.
  6. Oddajte reklamacijo in počakajte na naš odgovor.
Odgovor boste prejeli v nekaj dneh. Če bo reklamacija odobrena, bo vrednost povpraševanja odšteta od skupne porabe. Če bo reklamacija zavrnjena, boste prejeli razlago po mailu.
Pomembno: Povpraševanj, starejših od 30 dni, ni mogoče reklamirati.
Stranka je neodzivna. Kaj lahko storim? Svetujemo, da stranko kontaktirate večkrat, ob različnih urah in prek različnih kanalov (email, klic), ker se morda ne more vedno odzvati. Če tudi po več poskusih v obdobju enega tedna ni nobenega odziva, lahko povpraševanje reklamirate in naša ekipa bo ponovno preverila situacijo.