Info center za izvajalce
Nasveti za uspeh
Kako se odzvati na povpraševanje

Kako se odzvati na povpraševanje

Ali boste sklenili posel ali ne, je v veliki meri odvisno od vašega prvega odziva. Kako odgovorite na povpraševanje je tudi najpomembnejši vidik pridobivanja novih poslov na portalu Primerjam.si. Kakšen mora torej biti dober prvi kontakt? Izstopali boste že, če sledite naslednjim predlogom.

1. Odgovorite takoj, ko lahko

Dekle je zelo zadovoljno, ker jo je izvajalec takoj poklical.

Stranki se boste najbolj vtisnili v spomin, če se boste prvi odzvali na njeno povpraševanje. V 80% primerov ljudje izberejo izvajalca po prvih treh odgovorih oziroma ponudbah, ki jih dobijo. Na podlagi opažanj naših izvajalcev imamo dva nasveta:

1. Odgovorite v roku ene ure po prejemu povpraševanja.
2. Pokličite, namesto da pošljete sporočilo.

Hiter odziv vam bo pomagal ustvariti dober prvi vtis in vas postavil v ožji izbor stranke.

Tudi če se niste uspeli pravočasno odzvati, odgovorite na vsako povpraševanje. Vsak nov kontakt se lahko enkrat spremeni v poslovno priložnosti.

2. Bodite osebni

Pokažite svojo osebnost v komunikaciji s strankami.

Stranke hočejo vedeti, kdo ste in ali vam lahko zaupajo. Človeška toplina in nekaj komunikacijskih spretnosti delajo čudeže.

Nivo komunikacije prilagodite stranki.

Stranko pozdravite in jo naslavljajte z gospo oziroma gospodom ter njenim imenom. Pojasnite ji, kdo ste in zakaj ste stopili v stik z njo. Povejte nekaj besed o sebi, svojem znanju in izkušnjah.

Ne pozabite na "prosim" in "hvala".

Stranki povejte, kje lahko najde več informacij o vašem podjetju. Pošljite ji povezave do spletne strani ter ocen in komentarjev prejšnjih strank. V podpis dodajte svoje kontaktne podatke.

3. Bodite profesionalni

Vaš fokus naj bo na reševanju strankinih problemov.

Osredotočite se na potrebe stranke. Preden jo kontaktirate, si oglejte poslano povpraševanje in omenite podrobnosti in specifike posla.

Natančno razložite, kaj boste naredili za stranko.

Bodite samozavestni in kratki, vendar ne prekratki. Odgovoriti morate na vsa morebitna vprašanja in pomisleke, ki bi jih lahko imela stranka. Pojasnite, kaj vključuje vaša storitev in česa ne.

Prepričajte se, da stranke razumejo, kaj bodo dobile za svoj denar.

Vaša komunikacija mora puščati vtis, da ste pri svojem delu vestni in natančni. Odgovarjajte v celih stavkih in nikoli ne uporabljajte VELIKIH TISKANIH ČRK v e-mail in SMS sporočilih.

Če je mogoče, uporabljajte program za preverjanje črkovanja. Dvakrat preberite svoje sporočilo, preden stisnete gumb “Pošlji”.

4. Jasno definirajte naslednji korak

Vedno razložite stranki, kateri so naslednji koraki.

Način, na katerega končate pogovor, je enako pomemben, kot kako ga začnete.

Prevzemite pobudo.

Če imate na voljo dovolj informacij, postavite ceno in pošljite ponudbo.

V nasprotnem primeru postavite dodatna vprašanja, se dogovorite za sestanek oziroma obiščite lokacijo, da boste bolje razumeli delo, ki ga morate opraviti.

Stranki zagotovite vse potrebno, da bo lahko sprejela dobro odločitev.

Določite naslednje korake, kdo je na potezi in do kdaj.

Olajšajte stranki njen naslednji korak."

5. Vztrajajte

Vztrajnost poveča vaše možnosti za sklenitev posla.

Ne skrbite, če vam stranka ne odgovori takoj. Ni realno pričakovati, da boste realizirali posel že po enem samem sporočilu oziroma pogovoru.

Doslednost in vztrajnost povečata vaše možnosti za sklenitev posla.

Pokličite stranko in jo vprašajte, ali je že sprejela odločitev. Bodite vljudni in ne pritiskajte nanjo.

Če se je odločila za kakšnega drugega strokovnjaka, jo prosite za dodatne informacije. Zakaj je sprejela konkurenčno ponudbo in na kakšen način bi vi lahko izboljšali svojo.

Zahvalite se stranki, da je razmislila o vaši ponudbi.


Kako odgovorite na povpraševanje na Primerjam.si

Na povpraševanja strank lahko odgovarjate neposredno v uporabniškem vmesniku.

  1. Prijavite se v svoj uporabniški profil na Primerjam.si z uporabniškim imenom in geslom.
  2. Izberite POVPRAŠEVANJA v meniju na vrhu strani.
  3. Tu so zbrana vsa povpraševanja in sporočila potencialnih strank, ki ste jih prejeli doslej.
  4. Izberite stranko, s katero želite stopiti v kontakt, in napišite odgovor v okence za sporočila.
Primer povpraševanj v uporabniškem profilu Primerjam.si.

Vsa aktivnost se shranjuje, tako da si lahko kadarkoli ogledate stara sporočila.

Če bi s stranko raje komunicirali po drugih kanalih, imate na voljo tudi njeno telefonsko številko in e-mail naslov.