TAXIN d.o.o.

Straža
Okna, Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
20+
Let na tržišču
5,0
1 ocena

1 ocena za podjetje TAXIN d.o.o.

Mnenja strank

5,0
Dragan L. , pred 5 leti

Rok, cena, kvaliteta brez pripomb! Priporočam!

Storitve: Okna in vrata, Menjava oken, ALU okna, Les/ALU okna, PVC/ALU okna, Plastična okna, Okna, Balkonska vrata, Strešna okna, Lesena okna, PVC okna

Drugi izvajalci v bližini Straži

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Drugo
  • Št. mesečno izdanih računov: 0
  • Št. mesečno prejetih računov: 10-20
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, Gre za specifiko župnije, ki nima prihodkov iz poslovne dejavnosti, izda en račun letno (za najemnino), nima zaposlenih in so edini prihodki darovi, ki se pobirajo pri maši. Imamo elektronsko bančništvo, nimamo računovodskega programa, oddajamo urejeno dokumentacijo, sami vodimo gotovinsko blagajno. Do zdaj sami nismo knjižili računov, lahko pa jih ob souporabi katerega od RV programov - za tako majhen obseg poslovanja se nam ga ne splača kupiti. Hvala in lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Društvo
  • Št. mesečno izdanih računov: 10 (cca.)
  • Št. mesečno prejetih računov: 50 (cca.)
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Zdravo, smo društvo za varstvo živali in okolja. Organizirano veliko dobrodelnih akcij, financiramo se predvsem iz donacij. Potrebujemo servis, ki poleg knjiženja obvlada tudi svetovanje in nam pomaga stvari narediti bolj enostavne in lažje in ne bolj komplicirane. Zaželeno je, da ima naše računovodstvo pozitiven odnos do živali in živaliljubstva. Hvala za vaš odziv!

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 5
  • Št. mesečno prejetih računov: 5
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, sem potencialna podjetnica, samo jaz bom delala. Izstavljala bom račune za opravljene moje storitve od doma (svetovanje, prevajanje, posredovanje) tuji agenciji v Avstriji. Torej bom normiranka, atipične račune izdajala. Poleg tega bom sodelovala še s slovenskim s.p.-jem in mu izdajala račune za opravljene storitve (strežba pijač, svetovanja v prodaji, marketingu). Predvidevam ca 15.€ prihodkov na leto. Prosim za ponudbo računovodskih storitev, ki so potrebne na mesec za tovrstno vodenje poslovnih dokumentov. Hvala in lp,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 100
  • Št. mesečno prejetih računov: 80
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, glavna dejavnost podjetja je spletna prodaja. Mesečno imamo izdanih računov. Računi od spletne prodaje fizičnim osebam se knjižijo s temeljnico na podlagi izpisa iz spletne strani, ker jih je približno 10. mesečno. Torej približno izdanih računov z eno numeracijo in 10. izdanih fizičnim osebam za spletno prodajo, ki pa se knjižijo s temeljnicami oz. kasneje bo lahko urejen xml uvoz v računovodski program. Bančni izpiski so dolgi (tudi po strani mesečno), ker je veliko malih prilivov (10. mesečno). Trenutno sta zaposleni dve osebi. Predvidevamo zaposliti še eno osebo v kratkem. Ni drugih posebnosti. Pred uvodnim sestankom bi želeli prejeti informativno ponudbo za omenjen obseg. Hvala, lp.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. zaposlenih: 3
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Gre za novo ustanovljeno podjetje-osnovna dejavnost trgovina na drobno. Podjetje bo prodajalo oblačila v trgovini locirani v Supernovi. Trenutno ne morem dati ocene o št.izdanih in št.prejetih računov. Prosila bi za ponudbo-koliko je osnovni zaračunani mesečni znesek ter še dodatno računane postavke.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: cca. 50
  • Št. mesečno prejetih računov: cca. 20
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Zdravo, trenutno sem s svojim računovodstvom zelo razočaran - skoraj sem se znašel na sodišču zaradi napačnih podatkov glede izplačevanja plače zaposlenemu s prekinjeno pogodbo o zaposlitvi, prav tako glede izplačevanja regresa. Ker svojega področja ne poznajo dobro, moram za njimi nenehno preverjati, ali je res, kar trdijo, ali ne, kar je zelo utrujajoče in tudi nima smisla, saj bi morali biti tukaj za to oni, za to jih tudi plačujem in ne malo. Zato si trenutno najbolj želim zanesljivega računovodstva, ki mu bom lahko zaupal in se bom na njih lahko obrnil z vprašanji v povezavi s pogodbami, izplačili in optimizacijo stvari v podjetju, ki se tičejo njihovega področja. Hvala, lp.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 100
  • Št. mesečno prejetih računov: 80
  • Št. zaposlenih: 14
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

iščem občasno pomoč Oz razmišljam o tem , da bi npr DDV oddala zunanjemu izvajalcu, ker zaradi vseh administrativnih tekočih zadev ne utegnem več dohajati vsega. Potrebujem nekoga, ki bi mi 2x na leto preveril vknjižbe in bilanco ter naredil ZR ter mi ob potrebi odgovoril na vprašanja v zvezi z DDV in knjižbami

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 10
  • Št. mesečno prejetih računov: 0
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

- sem v fazi odpiranja doo in potrebujem računovodstvo, - normirani doo, - a-tipični davčni zavezanec zaradi poslovanja s tujino, - bom lastnik in direktor podjetja, ki nima trenutno nikjer zaposlitve; zanima me koliko ur je najmanj zakonsko dovoljeno, da se lahko kot direktor zaposlim na lastnem podjetju? Ali je možna zaposlitev za 2 uri na teden, ker gre za računalniško podjetje, ki prodaja avtomatiziran program preko spleta?

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 25
  • Št. mesečno prejetih računov: 50
  • Št. zaposlenih: 7
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, zanima nas cena storitev za knjiženje prejetih in izdanih računov, oddaja DDV-O, bančnih izpiskov, upravnih taks, plač, oddaja e-REK, obračun potnih nalogov, prenos kontov (vnašanje otvoritev). Cena za obrazce: M1, M2, M3, A1, predčasna prekinitev A1, pridobitev delovnih dovoljenj po bilateralnem sporazumu (BiH, RS) in pridobitev informativnih listov ostalih držav. Prosim za komunikacijo samo preko emaila. Hvala, lp.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 15
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, dvostavno knjigovodstvo - mesecni obracun DDV. Sezonsko obratovanje - kamp in okrepcevalnica. Gotovinsko, POS in trr poslovanje. Urejanje dokumentacije. Vodenje plačilnega prometa (placevanje vseh obveznosti, tiskanje bancnih izpiskov - na leto do ). Izdelava/izpis potnega naloga in obracun le tega za poslovodno osebo 1× mesecno. Prejemanje izdanih racunov nekaterih dobaviteljev po elektronski posti ostale prejete in izdane racune (blagajniski zakljucki) posljemo po posti. Do 15 racunov letno za dobavljeno blago iz EU (Italija). Obracun studentskega dela v aplikaciji izbranega servisa (5 letno). Obracun do 3 podjemnih pogodb - letno. Fakturiranje do 10 racunov letno. Usklajevanje IOP z dobavitelji. Sestava raznih pogodb (zaposlitvi, podjemna...). Svetovanje (racunovodsko in davcno). Prosim za ponudbe izključno na email. Hvala, lp.