Cene storitev
Računovodski servisi
Računovodske storitve

Koliko stanejo računovodske storitve?

  • 45 – 65 €/mesec
    Računovodstvo za s.p. ali društvo (do 15 poslovnih dogodkov mesečno, brez zaposlenih)
  • 120 – 350 €/mesec
    Računovodstvo za malo podjetje (3-7 zaposlenih)
Zahtevaj ponudbe

Koliko boste odšteli za računovodske storitve? Objavljamo informativne cene, ki smo jih zbrali na osnovi izvedenih projektov naših strank.


Zelo zahtevno knjiženje

  • 60 – 70 €/h

Zelo zahtevno knjiženje je knjiženje za naročnike, ki so zavezanci za DDV in imajo vzpostavljena stroškovna mesta ali uvedeno projektno vodenje. Cena se obračuna na uro. Zelo zahtevno knjiženje stane med 70 €/h in 60 €/h.

Zahtevaj ponudbe

Računovodstvo za s.p., društvo, d.o.o., d.n.o. (do 30 poslovnih dogodkov, 1-2 zaposlena)

  • 75 – 100 €/mesec

Računovodstvo za samostojno podjetništvo ali društvo z enim ali dvema zaposlenima obsega knjigovodstvo, pripravo in oddajo letnega poročila. Cena velja za poslovne osebe z manj kot 30 poslovnimi dogodki letno. Cena je odvisna od posameznega računovodje. Izvajalci vam bodo za računovodstvo za s.p., društvo, d.o.o., d.n.o. zaračunali od 75 €/mesec do 100 €/mesec.

Zahtevaj ponudbe

Računovodstvo za malo podjetje (3-7 zaposlenih)

  • 120 – 350 €/mesec

Računovodstvo za manjše podjetje po navadi obsega svetovanje, knjigovodstvo in pripravo ter oddajo letnega poročila. Cena je odvisna od posameznega računovodje. Cena za računovodstvo za male skupine (3-7 zaposlenih) se giblje od 120 €/mesec do 350 €/mesec.

Zahtevaj ponudbe

Računovodstvo za večje podjetje (več kot 8 zaposlenih)

  • 350 – 500 €/mesec

Računovodstvo za večje podjetje po navadi obsega vodenje knjig, svetovanje in oddajo letnega poročila o poslovanju. Cena je odvisna od obsega dela in od posameznega računovodje. Izvajalci vam bodo za računovodstvo za večje podjetje (več kot 8 zaposlenih) zaračunali od 350 €/mesec do 500 €/mesec.

Zahtevaj ponudbe

Zelo zahtevno računovodsko svetovanje

  • 130 – 150 €/h

Zelo zahtevno računovodsko svetovanje je na primer pomoč pri izdelavi smernic notranjega poročanja, optimizacija računovodske funkcije, svetovanje pri izbiri računovodskih storitev pri pomembnejših poslovnih odločitvah, in podobno. Zelo zahtevno računovodsko svetovanje lahko optimizira delovanje podjetja. Obračuna se na uro in je odvisno od postavke posameznega računovodje. Zelo zahtevno računovodsko svetovanje stane v povprečju 140 €/h.

Zahtevaj ponudbe

Računovodstvo za s.p. ali društvo (do 15 poslovnih dogodkov mesečno, brez zaposlenih)

  • 45 – 65 €/mesec

Računovodstvo za samostojnega podjetnika ali manjše društvo brez zaposlenih. Po navadi obsega osnovno knjigovodstvo in pripravo ter oddajo letnega poročila. Cena lahko variira glede na posameznga računovodjo. Za računovodstvo za s.p. s.p. ali društvo (do 15 poslovnih dogodkov mesečno, brez zaposlenih) boste odšteli od 45 €/mesec do 65 €/mesec.

Zahtevaj ponudbe

Manj zahtevno računovodsko svetovanje

  • 65 – 90 €/h

Manj zahtevno računovodsko svetovanje je na primer pomoč pri izdelavi posameznih poročil, ki jih potrebujete. Obračuna se na uro, cena pa je odvisna predvsem od postavke posameznega računovodje. Za manj zahtevno računovodsko svetovanje vam bodo zaračunali med 65 €/h in 90 €/h.

Zahtevaj ponudbe

Zahtevno računovodsko svetovanje

  • 100 – 120 €/h

Zahtevno računovodsko svetovanje je na primer svetovanje za optimizacijo davčne obveznosti. Obračuna se na uro, cena pa je odvisna predvsem od postavke posameznega računovodje. Cena za zahtevno računovodsko svetovanje se giblje od 100 €/h do 120 €/h.

Zahtevaj ponudbe

Zahtevno knjiženje

  • 50 – 60 €/h

Pod zahtevno knjiženje spada knjiženje za davčne zavezance. V ceno je všteto knjiženje dokumenta in knjiženje plačila preko elektronskega prenosa in bančnega izpiska, pa tudi vnos v davčne evidence za potrebe DDV. Obračuna se na uro. Odvisno je od količine dela. Za zahtevno knjiženje boste odšteli od 50 €/h naprej, povprečna cena je 55 €/h.

Zahtevaj ponudbe

Manj zahtevno knjiženje (nezavezanci za DDV)

  • 40 – 50 €/h

manj zahtevno knjiženje je knjiženje za stranke, ki niso zavezanci za DDV. Običajno zajema knjiženje dokumenta in plačila. Odvisno je od števila dokumentov. Obračuna se na uro. Za manj zahtevno knjiženje boste odšteli od 40 €/h naprej, povprečna cena je 45 €/h.

Zahtevaj ponudbe

Računovodstvo za normirani s.p.

  • 20 – 40 €/mesec

Računovodstvo za normirani s.p. je precej enostavno in zato tudi zelo poceni. Cena rahlo variira glede na posameznega računovodjo. Za računovodstvo za normirani s.p. vam bodo zaračunali med 20 €/mesec in 40 €/mesec.

Zahtevaj ponudbe

Nedavna povpraševanja za računovodske storitve

Davčno svetovanje

  • Organizacijska oblika: Popoldanski s.p.
  • Št. mesečno izdanih računov: 15
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni. Imamo 3 apartmaje preko airbnb. Nismo davčni zavezanci, smo atipični davčni zavezanci. Na mesec izdajamo cca 15 računov, včasih več, včasih manj, odvisno od rezervacij. Zanima me cena storitev, torej obračun tudi letne akontacije. Ali vi urejate Ajpes in turistično takso poročanje, ali moramo to sami? Hvala za odgovor. Lep pozdrav, Sanela

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Popoldanski s.p.
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 0
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Z namenom prodaje električne energije iz sončne elektrarne odpiram podjetje. Ob odpiranju potrebujem davčno svetovanje npr. kateri tip SP-ja je optimalen za moje potrebe. V nadaljevanju potrebujem zanesljiv računovodski servis. Če je možno vas naprošam za komunikacijo preko emaila:

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 20
  • Št. mesečno prejetih računov: 15
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Spoštovani, smo podjetje d.o.o. in se ukvarjamo z trgovinsko dejavnostjo. Zaradi reorganizacije v podjetju, za svoje potrebe, iščemo računovodski servis v Cerknici, oziroma v njeni okolici. V nadaljevanju pošiljam opis del, za katere bi potrebovali vaše storitve: - kontiranje in knjiženje dokumentov - mesečno jih imamo od cca. 35 do 50 (bančni izpiski, prejete fakture, izdane fakture) - vpis računov v davčne evidence - 3 mesečni obračun DDV - 2 obračuna za plače - zaključni račun Inventurni popis in popis zalog delamo sami (od nas se dobi podatke o zalogi in nabavni vrednosti prodajnega blaga). Ponudbo prosim pošljite na v najkrajšem možnem času. Vnaprej hvala in lep dan. Mit freundlichen Grüßen / Best regards Darja Petrič

Davčno svetovanje

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pomoč pri dokazovanju lastništva. Moja starša sta lastnika stanovanja, jaz pa ga oddajam preko Airbnb .Podjetje imam registrirano preko Ajpesa. Na tem naslovu ne živim. Katero pogodbo bi mi svetovali in kakšne so obveznost oz. davki prepisa. (podnajemne, najemne, darilne) Hvala za vaš odgovor in Vas pozdravljam.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 35
  • Št. mesečno prejetih računov: 20
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni. Prosim za ponudbe na email, saj sem v ordinacijskem času na telefon nedosegljiva. 1. zbiranje, arhiviranje in knjiženje izdanih in prejetih dokumentov (cca 35 izdanih računov na mesec (30 plačilo na TRR in 5 z gotovino) 2. vodenje, knjiženje zaloge 3. kontrola pravilnosti vodenja zakonsko predpisanih obveznih temeljnih poslovnih knjig (dnevnik in glavna knjiga) 4. obračun DDV-O in vsi pripadajoči dokumenti v zvezi z obračunom davka na dodano vrednost 5. mesečni izpisek do 4 strani) 6. obračun prispevkov in knjiženje potnih nalogov 7. vmesno izdelavo poročil o uspehu poslovanja (najmanj enkrat med letom 8. izdelava enoletnih izkazov uspeha in stanja za potrebe AJPES in FURS 9. vodenje terjatev in svetovanje pri izterjavi dolžnikov 10. komuniciranje s strankami, zaradi različnih razlogov (usklajevanje stanj, izguba dokumentacije, kompenzacije,...) 11. svetovanje glede poslovanja 12. evidenca osnovnih sredstev z obračunom amortizacije Hvala, lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Popoldanski s.p.
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 0
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, pred kratkim sem za potrebe dela moral odpreti popoldanski s.p. Po 32 dneh sem ga zaprl, ker dela nisem več opravljal. Na koncu bi moral narediti bilanco stroškov in s tem se zdaj obračam na vas. V 32 dneh sem izdal 2 računa in plačal 1x prispevke. Prispevke drugič nisem prejel, v kartici zavezanca nisem še prejel računa. Zanima me ali lahko bilanco naredim pri vas in koliko je okvirna cena storitve? Lepo pozdravljeni,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 0
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, iščem ponudbo za računovodske storitve in svetovanje. Sem v procesu registracije normiranega s.p. (vpis v register z 2.11.), preko katerega bom posloval izključno s tujino (Avstrija): - Predvideno število izdanih računov: 1 - Zavezanec za DDV: najverjetneje ja - tukaj bi potreboval dodaten nasvet Hvala za ponudbe,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 50
  • Št. mesečno prejetih računov: 5
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, v prihodnjem tednu bi rada odprla d.o.o., to bo spletna trgovina. V d.o.o.-ju ne bom zaposlena, morda bom sklenila poslovodsko pogodbo. Predvidevam v začetku okoli 50 računov. Gre se za prevzem že obstoječe spletne trgovine, ki že ima nekaj rednega prometa; trenutno ok 40-50 naročil mesečno. Prosim za ponudbo vodenja računovodstva z variantami - s programom in davčno blagajno. Če je možno, naprošam za ponudbo še danes. Hvala in lep pozdrav, Špela Koren Bačovnik moj kontakt:

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 200
  • Št. mesečno prejetih računov: 15
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Želeli bi računovodski servis iz Maribora ali okolice, delamo v poslovnem okolju MiniMax. Dejavnost: prodaja po spletni trgovini, nekaj malega storitve in veleprodaje. Še nekaj vprašanj: - V ceni je vključeno kakšno svetovanje - Mi smo »partnerji« ali imamo status »stranke«? - V ceni je vključena bilanca? - Bilanco (okvirno) bi želel vsak mesec - V ceni je vključeno poučevanje okoli zakonodaje in nadgradnje? - MiniMax dostop za računovodske servise imate? - Knjiži se sproti dnevno, tedensko, mesečno? - Če mi naredimo kakšno napako (zaloga ne štima in gredo izdelki v minus) ali kaj podobnega to zaračunavate posebej? - Napiše se pogodba z odgovornostjo in strokovnostjo vašega dela? - Potna poročila pišemo sami in sproti, jih vi potem na hitro pregledate? - V ceni sta vključeni obračun 2 plač kakor smo govorili? - Realizacija se nam bo v kratkem povečala za %, koliko je okvirna cena za izdanih mesečnih računov? - Komunikacijo in oddajanje dokumentacije/poročila z davčno vodite vi? - Nekaj strank imamo tudi na veleprodaji. Vodimo jih posebej / sistemski računi - Poslujemo tudi z tujino, pakete pošiljamo tudi v tujino. Poznate zakonodajo in meje, od katerih naprej smo zavezanci za DDV v tujini' - Zakaj menite bi delali z vami? .

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Javni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 0
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 22
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, za javni zavod potrebujemo računovodjo s poznavanjem knjiženja v javnih zavodih. Vodimo več glavnih knjig. Potrebujemo pomoč pri računovodenju ene organizacijske enote, torej ene glavne knjige. Obseg dela: • knjiženje prejetih računov, potnih nalogov, dnevnih bančnih izpiskov in temeljnic za enoto, • priprava dnevnih plačil za enoto, • izdelava in knjiženje internih zahtevkov med enotami, • knjiženje poslovnih dogodkov po obračunskem načelu in načelu denarnega toka, • knjiženje prihodkov resornega ministrstva po mesečnih obrokih za enoto, • vnos osnovnih sredstev v register osnovnih sredstev, obračun amortizacije in uskladitev registra z glavno knjigo za enoto, • izdelava rednih obdobnih poročil (DDV, SFR, SURS, priprava podatkov za poročanj o povračilu stroškov službene poti na REK obrazcih ) in občasnih poročil ( izdelava finančnega načrta) za enoto, • izdelava zaključnega računa (poročila za FURS, AJPES, sodelovanje pri popisnih poročilih, interna poročila) za enoto, • obračuna plač ni, temeljnico plače za enoto se uvozi. dodatna vprašanja sem na voljo preko e pošte ali po telefonu. Lep pozdrav Alenka Fišer