Zgodba o uspehu: "Primerjam.si je veliko več kot oglaševalski portal, je pridobitveni portal"

5 vprašanj za EDH d.o.o.

Ste dvomili v Primerjam.si, preden smo začeli sodelovati?
Ja, smo dvomili. Delno zato, ker je takih in drugačnih portalov veliko (takrat še nismo v detajle poznali načina delovanja), delno zato, ker je znanec že preizkusil vašo zadevo, pa ni bil zadovoljen.

Kaj vas je prepričalo?
Želeli smo vsaj poizkusiti, ker smo že imeli aktivne druge oglaševalske kampanje in smo rekli, da riskiramo, da vidimo efekt. Enostavno povedano - hoteli smo probat na lastni koži.

Kaj vam je najbolj všeč pri sodelovanju s Primerjam.si?
Fokus.Povpraševanja ki jih dobimo, se da zelo dobro prefiltrirati. V našem konkretnem primeru to pomeni, da dobivamo zgolj povpraševanja za novogradnje stanovanjskih hiš (ker tako želimo). V klasični oglaševalski kampaniji za "arhitekta/projektanta" smo dobivali vse mogoče klice, iz Primerjam.si pa dobivamo samo povpraševanja ljudi, ki se bodo dejansko lotili gradnje.

Kako pomembne so za vas ocene na portalu?
Ne vemo, ker nimamo podatka koliko ljudi dejansko gleda naš profil :) Dobimo sicer mail, ko nekdo, ki nam je poslal povpraševanje gleda naš profil, nimamo pa vpogleda koliko "neprijavljenih" uporabnikov oz. naključnih obiskovalcev gleda to... Mogoče je to ena od stvari, ki bi jo lahko izboljšali.

Kako se vam obrestuje sodelovanje s primerjam.si v primerjavi z ostalimi oglaševalskimi kanali?
Odlično. Primerjam.si je veliko več kot oglaševalski portal, je pridobitveni portal. Ste nad klasičnim oglaševanjem, tu ni primerjave. Pri oglaševanju gre za princip "tu je moja reklama, upam, da jo kdo vidi in pokliče", v vašem primeru pa gre za pridobivanje posla. Vi dobesedno pripeljete potencialne stranke do nas... Plača se zgolj od dejanskega efekta - od dejanskih pripeljanih strank.

Vpišite svoje podjetje

Druge zgodbe o uspehu:

Zgodba o uspehu: 88 sklenjenih poslov samo v letu 2018
Zgodba o uspehu: "S portalom primerjam.si smo zadeli v polno"
Zgodba o uspehu: "Iz primerjam.si dobim največjo dodano vrednost"
Zgodba o uspehu: "Zadovoljili že več kot 400 strank na primerjam.si"
Zgodba o uspehu: "Zaradi primerjam smo dodatno zaposlili tri ljudi"