Nasveti
Arhitekti
Peter Štemberger, Vodateh: Primerjam.si je za enak efekt trikrat cenejši od Googla

Peter Štemberger, Vodateh: Primerjam.si je za enak efekt trikrat cenejši od Googla

Podjetje Vodateh iz Šentjerneja dobavlja, montira, vzdržuje in tudi proizvaja male komunalne čistilne naprave. Direktor Peter Štemberger je z nami delil njihovo zgodbo o uspehu, vlogo Primerjam.si pri tem in zakaj imamo Slovenci svetlo prihodnost na področju zelenih tehnologij.

Kako ste sploh prišli na idejo o malih bioloških čistilnih napravah?

Sam sem jo potreboval. Skupaj s partnerko, takrat še študentko, sva v pričakovanju otroka gradila hišo. Zdelo se nama je, da so cene čistilnih naprav precej visoke in da bi to bil lahko dober posel.

Zadal sem si plan in v enem letu “naštudiral” stvari. Našel sem prvega dobavitelja, s katerim nisem bil zadovoljen, in tako smo začeli s trgovino. Sčasoma je podjetje preraslo v hibrid proizvodnje in trgovine.

Kaj bi rekli, da je vaša največja prednost pred konkurenco?

Čistilne naprave morajo odpuščati napake uporabnika.

Naši izdelki so uporabniku prijazni, to je največ šteje. Čistilne naprave morajo biti učinkovite pri čiščenju, a ne smejo biti preveč zapletene. Ne smejo se prazniti pogosteje kot na tri leta, in kar je najpomembnejše - odpuščati morajo napake uporabnika. S tem mislim predvsem na metanje ostankov hrane in alkoholnih pijač v napravo.

Kako dolgo že sodelujete s Primerjam.si?

S Primerjam.si sodelujemo praktično od samega začetka. Po kakšnih dveh mesecih, ko smo bili malce skeptični, smo ugotovili, da razumete, kaj kupci rabijo in da ste ta most med nami in kupci.

Poenostavili ste nam celotno zgodbo. Od takrat naprej smo izredno zadovoljni s sodelovanjem in kot kaže, bomo sodelovali še naprej.

Uporabljate še kakšen drug oglaševalski kanal?

Poskusili smo marsikaj in še zmeraj oglašujemo na Googlu. Za Google Ads sem v nekem trenutku plačeval več kot 3000 evrov mesečno. Račun Primerjam.si je ena tretjina tega zneska ali celo manj za enak efekt.

Primerjam.si je učinkovit način, kako stopiti v stik s kupci.

Primerjam.si ni orodje za oglaševanje, ampak orodje za prodajo. Tako da oba kanala nista povsem primerljiva. Primerjam.si je učinkovit način, kako stopit v stik s potencialnimi kupci.


Kaj vas je najbolj presenetilo na Primerjam.si?

Prijetno presenečenje je bila stopnja profesionalizma. Dobra podpora, hitra odzivnost, odlično razmerje med kvaliteto in ceno.

Stvari se same zgodijo.

Stvari se same zgodijo. To nam, ki nam primanjkuje časa, pomeni zelo veliko.

Zjutraj, ko se usedeš za pisalno mizo, prižgeš računalnik, pogledaš, kaj koga zanima, se lotiš in imaš zadeve zelo hitro narejene. Če imaš nek sistem, lahko ponudbo narediš v zelo kratkem času. Ker veš, kaj kupec išče. Če pa so specifike, obrneš telefon, kupcu postaviš vprašanje ali dve in praktično ne moreš zgrešiti.

V enem letu se nam je promet podvojil.

Sodelovanje s Primerjam.si se definitivno splača. V enem letu se nam je promet podvojil.

Kako pa na poslovanje vpliva vse večja ekološka ozaveščenost ljudi?

Slovenci smo na zelo na visokem nivoju ozaveščenosti, kar se tiče ekologije, in imamo na tem področju zagotovo lepo prihodnost. Znamo izbrati prave izdelke po pravih cenah.

Če se primerjamo z nekajkrat večjimi trgi, kot sta na primer Hrvaška ali pa Slovaška, se pri nas vgradi 60-krat več čistilnih naprav. Ljudje jih hočejo imet, želijo živeti na ta način. Zakaj? Ker nočejo, da bi imeli naši zanamci težave s pitno vodo.

Kako pomembne so za vas ocene in komentarji strank na vašem Primerjam.si profilu?

Zelo, ker tudi drugi potencialni kupci to pregledujejo in opazijo. Ponosni smo, da imamo več ocen kot konkurenca in si štejemo v čast, da smo dobro ocenjeni.

Naš cilj nikoli ni samo prodati in montirati izdelka. Hočemo ji biti tudi vseskozi na voljo, opraviti potrebne servise, ponuditi nove produkte. Torej, graditi zaupanje in iz nje narediti redno stranko.

Ne pozabimo na nikogar.

Je pa normalno, da vsak, ki dela, dela tudi napake. Važno je, da te napake potem odpraviš, popraviš, se stranki odkupiš. Ali je to kakšen dodatni popust ali dodatna storitev, ki se jo drugače plača. Ne pozabimo na nikogar.

Že tretje leto zapored je vaše podjetje dobitnik nagrade Top 50.

Peter Štemberger iz podjetja Vodateh s priznanjem 'Izbor strank' in nagrado 'Top 50' Primerjam.si

Ja, drži. Vsako leto pred novim letom se prav veselimo podelitev, ker nam to pomeni neko potrditev, da smo na pravi poti in da dobro delamo.

Na kateri projekt ste najbolj ponosni?

Najbolj ponosni smo na projekt, ki smo ga izpeljali v kampu Eko Resort v Tisnem na Hrvaškem. Naredili smo komunalno čistilno napravo za čiščenje odpadne vode za 1000 oseb.

Bili smo zelo omejeni s prostorom in nam je na koncu uspelo vzpostaviti napravo na površini polovice tovornjaka.

Ker gre za ekološki resort, pa je najpomembnejše, da se prečiščena voda brez bakterij in usedlin uporablja za namakanje oljk in zelenja. Tako, da se cel projekt zaključi v neko zaokroženo celoto.

Največjo čistilno napravo doslej pa smo naredili za rudnik Velenje, zmore pretok do 600 kubičnih metrov vode na uro.

Dodajte podjetje