Požarni red za naš lokal so nam uredili hitro in brez zapletov.
V večstanovanjski stavbi smo morali obnoviti požarni načrt. Obrnili smo se na primerjam in smo zelo zadovoljni. Dobili smo več ponudb in se odločili za izvajalca z najboljšo ceno.
Podjetje, ki sem ga našel prek primerjam.si, mi je izdelalo požarni red in evakuacijske načrte za naše nove apartmaje. Z opravljenim delom smo zadovoljni, tudi cena je bila zelo dobra.
Na podlagi Pravilnika o usposabljanju in pooblastilih za izvajanje ukrepov varstva pred požarom mora delodajalec zagotoviti, da je za varstvo pred požarom usposobljen vsak, ki je redno ali začasno zaposlen pri njem.
Delodajalec mora za zagotovitev požarne varnosti izvesti ustrezne tehnične ukrepe (kot je pregled hidrantnega omrežja in pregled vgrajenih sistemov zaščite pred požarom) ter organizacijske ukrepe (kot so usposabljanje zaposlenih, izdelava požarnih redov in izvajanje požarnovarnostnih ukrepov).
Sem lastnica gostinskega lokala - dnevni kava bar, velikosti 39,95 m2 v pritličju poslovno stanovanjske stavbe v Ljubljani. Poslovni prostor oddajam v najem uporabniku - izvajalcu gostinske dejavnosti. Požarni red za lokal je dal izdelati prejšnji najemnik, po preteku najemne pogodbe pa ga je odstranil iz poslovnega prostora. V kakšnem mesecu! Prosim za ponudbo. Hvala.
Spoštovani, opravljam dopolnilno dejavnost "oddajanje sob na kmetiji". V mansardi so 3 sobe s kuhinjo, v pritličju pa dva apartmaja. Za prostore moram imeti tudi požarni red z oceno tveganja - ogroženosti. Nahajamo se v Beli krajini (Črnomelj). Potrebujem v roku enega meseca. Lepo pozdravljeni, Miran .
Pozdravljeni, ukvarjamo se s turizmom na kmetiji. Imamo dva apartmaja, en 28 m2, drugi 45 m2. Skupno imata stopnišče in glavni vod, sta pa v mansardnem delu stanovanjske hiše. Nato imamo še sanitarije za potrebo kampa in skupni piknik prostor v kampu. Potrebujemo požarni red in evakuacijski načrt. Hvala, LP,
Pozdravljeni, 1. Izdelati in sprejeti požarni red. 2. Izdelati program usposabljanja zaposlenih za varstvo pred požarom in program usposabljanja odgovornih oseb za gašenje začetnih požarov in izvajanje evakuacije. 3. Opraviti usposabljanje zaposlenih za varstvo pred požarom in usposabljanje odgovornih oseb za gašenje začetnih požarov in izvajanje evakuacije. Hvala, lp.
Pozdravljeni, Moram narediti požarno varnost za samostojnega podjetnika in varnost pri delu s oceno tveganja (če je to potrebno za samostojnega podjetnika). Bom začel sem oddajati sobe turistom. Imam samostojno hišo m2, 2 nadstropja, 5 sob. Prejšnji lastnik je požarno varnost že naredil, imam požarni red in požarno načert za pritljičje in 1. nadstropje, ampak rabim še tudi za 2. nadstropje. V vsakem nadstropju imam gasilne aparate. Delam predvsem na daljavo, ukvarjam se z administrativnimi dejavnostmi: vodim za oddajo hiše turistom, izvajam pa tudi administrativne naloge za gradnjo zasebnih hiš. Tudi mogoče bo opravljal storitve čiščenja. Prosim, pošljite svojo ponudbo, pa tudi rok, ko bo vse opravljeno, zanima me, da vse naredim čim prej. Lep Pozdrav, Miha
Pozdravljeni, Moram narediti varnost pri delu s oceno tveganja (če je to potrebno za samostojnega podjetnika). Bom začel sem oddajati sobe turistom. Imam samostojno hišo m2, 2 nadstropja, 5 sob. Prejšnji lastnik je požarno varnost že naredil, imam požarni red in požarno načert za pritljičje in 1. nadstropje, ampak rabim še tudi za 2. nadstropje. V vsakem nadstropju imam gasilne aparate. Delam predvsem na daljavo, ukvarjam se z administrativnimi dejavnostmi: vodim za oddajo hiše turistom, izvajam pa tudi administrativne naloge za gradnjo zasebnih hiš. Tudi mogoče bo opravljal storitve čiščenja. Prosim, pošljite svojo ponudbo, pa tudi rok, ko bo vse opravljeno, zanima me, da vse naredim čim prej. Lep Pozdrav, Miha
Pozdravljeni, Do 13.3. moram oddati skupno ponudbo za prenovo poslovnih prostorov (načrtovala se bo arhitektura, v gradbene konstrukcije in strojne inštalacije se ne bo posegalo; na novo se bo uredil načrt elektro inštalacij). Prenova poslovnih prostor zajema cca m2, od tega cca m2 v 1. etaži poslovnega objekta in cca m2 v 2. etaži. Predvideva se 60 delovnih mest, večji del pisarn bo urejen kot open space. Obstoječa požarna stopnišča, pozicije dvigal ipd ostanejo nespremenjeno. Prosim za ponudbo za Načrt požarne varnosti (PZI, požarni red), oziroma vsebina in sklopi načrtov so navedeni v nadaljevanju, v kolikor bi vas sodelovanje zanimalo (ponudbo naprošam do 12.3.). Zahteve naročnika, ki so vezane na potrebne dokumente za požar: - V okviru izdelave PZI dokumentacije (vključno s popisi, projektantskim predračunom in 3D vizualizacijami) se pričakuje tudi izdelava novega požarnega načrta in požarnega reda; - V delu objekta je že bila narejena nova požarna inštalacija, potreben je preklop novo izdelane PP instalacije s PP javljalci na novo centralo. 5.7 ZAHTEVE GLEDE POŽARNEGA VAROVANJA (VAROVANJE ZDRAVJA IN EKOLOGIJE) Ob prenovi se požarna varnost objekta ne sme zmanjšati. V kolikor se tekom del predvideva spremembe, ki bi lahko vplivale na požarno varnost (spremenjene evakuacijske poti, odstranitev ali vgradnja sistemov aktivne požarne zaščite,…), je potrebno vključiti projektanta požarne varnosti, ki z ustrezno dokumentacijo (Načrt požarne varnosti) opredeli ustreznost izvedenih aktivnosti ter potrdi, da se požarna varnost v objektu ni zmanjšala. Za potrebe nadaljnjega dela na področju požarne preventive je potrebno ob končani prenovi posebno pozornost nameniti naslednji dokumentaciji in aktivnostim: − Sistemi aktivne požarne zaščite (APZ): Za vsak sistem APZ, v katerega se je tekom prenove posegalo oz. je bil sistem na novo vgrajen, je potrebno pridobiti potrdilo o brezhibnem delovanju sistema. Predlagamo, da se ob končani prenovi pridobi potrdilo o brezhibnem delovanju sistemov APZ za celoten objekt in ne zgolj za prenovljen del, saj se kasneje pojavljajo težave zaradi različnih datumov. V primeru novo vgrajenih sistemov APZ je potrebno skrbno hraniti tudi PID dokumentacijo (npr.: razširitev sistema za javljanje požara,…). Dokumentacija je pomembna za zagotavljanje nadaljnjega vzdrževanje sistemov. − Evakuacijske poti: vrata na evakuacijskih poteh morajo biti urejena na način, da je možna evakuacija večjega števila oseb iz objekta (odpiranje vrat v smeri evakuacije, samodejno odpiranje drsnih vrat v primeru požara in izpada električne energije,…). − Informacija o novo nameščenih gasilnih aparatih ali vgrajenih hidrantih: Poskrbeti je potrebno za vzpostavitev rednih servisov omenjene opreme, zato morati biti o spremembah obveščena vodjo požarne preventive. − Vse evakuacijske izhode in poti znotraj objekta ter ostalo opremo (gasilniki, hidranti) je potrebno ustrezno označiti. − Požarni in evakuacijski načrti: po končani prenovi je potrebno prilagoditi požarne in evakuacijske načrte objekta ter jih uskladiti z dejanskim stanjem, zato bo naročnik potreboval ustrezne grafične podlage v DWG obliki. Med prenovo bo prisoten oziroma obveščen o vseh operativnih sestankih, kjer bo govora o požarnovarnostnih ukrepih, tudi naročnikov pogodbeni koordinator za požarno varnost, ki bo ob zaključku del opravil ogled objekta in dokumentacije na omenjenem področju. Hvala. Mia Crnič
Potrebujem izdelavo elaborata požarne varnosti, za PGD zaradi spremembe namembnosti obstoječega objekta. Pritličje ostane stavba za rejo živali prvo nadstropje pa bi se spremenilo v druge nestanovanjske kmetijske stavbe za dopolnilne dejavnosti kmetije. Neto tlorisna površina etaž je cca m^2. Prilagam prereze objekta. Hvala.
V naslednjem mesecu želim opraviti izpit za viličarja, da imam to zadevo urejeno. Torej vse zadeve, ki so potrebne za pridobitev izpita viličarja. Torej želim si imeti izpit za vožnjo vseh vrst viličarjev. Dodatna usposabljanja so tako v vsakem podjetju na tistem viličarju, s katerim podjetje razpolaga. Izpit pa bom verjetno tudi delal s tistim, ki je na voljo v pooblaščenem podjetju, ki ima tečaj, torej mi je vseeno kam grem delati izpit. Delovnik imam od torka do sobote 7:00-16:30. Nedelje in ponedeljke imam prosto. Hvala in LP
Rada bi si uredila potrebne dokumente za varnost pri delu in oceno tveganja. Zanimajo me ponudbe za dejavnost računalništvo in zeliščarstvo. Sem samozaposlena in nimam drugih zaposlenih. Potrebovala bi tudi svetovanje, če moja dejavnost potrebuje tudi kako drugo storitev (varstvo pri delu, pregled opreme, meritve delovnega okolj, ...). Hvala.