LILIJANA KOREZ s.p.

Sevnica
Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
10+
Let na tržišču

Drugi izvajalci v bližini Sevnice

Druge storitve v Sevnici in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 20
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

vključno s fakturiranjem, Osnovna sredstva 3 kos, vodenje registra in amortizacije, sestava ZR, blagajniško poslovanje: sestava 15 izdatkov in prejemkov z blagajniškim dnevnikom in knjiženjem, TRR banke. Plač ni. Obračun ene nagrade na leto REK 2. SESTAVA ZR IN OBRAČUN DAVKA OD DOHODKA PRAVNIH OSEB. VODENJE REGISTRA OS ZA 20 OS, OBRAČUN AMORTIZACIJE. FAKTURIRANJA NI, KER BI DELALI SAMI.TUDI OBRAČUN PLAČE IN REGRESA IZDELAMO SAMI, BLAGAJNE NI. POTREBNO JE LE KNJIŽENJE IN SESTAVA ZR IN DAVČNEGA OBRAČUNA. Prosim za ponudbe. Hvala

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 13
  • Št. mesečno prejetih računov: 9
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni ! Prosil bi vas za ponudbo za zaključek leta (knjiženje, bilanca, M4,...) za spodaj opisane naloge. Sem lastnik in direktor enoosebnega d.o.o. podjetja. Med letom sam beležim računovodske dogodke in oddajem poročila za FURS in AJPES. Podatki o podjetju: storitveno podjetje eno-osebna doo (en zaposleni celo leto) trimesečni DDV zavezanec samo TRR poslovanje (ni gotovine) brez: balagajne, materialov/zalog, ... poslovanje le v Sloveniji, le v EUR Komunikacija bo potekala po telefonu, email-u, ali viberu/skype-u, če ste v Ljubljani lahko se osebno spoznava. Okvirno število in seznam poslovnih dogotkov: Skupaj je bilo 93 transakcij na TRR-u v celem letu (cca polovica od tega so stroški banke), in sicer: 12 plač (skupaj s prispevki, akontacija dohodnine, prehrana, ...) 13 izdanih računov 12 stroški vodenja računa + ostali stroški banke 13 potnih stroškov 15 prejetih računov 04 DDV plačila (timesečno) 01 osnovno sredstvo 02 olajšavi za upoštevati v tem letu 03 cca stvari prenešene do prej ... Za bolj natančno oceno obsega dela: Vso potrebno dokumentacijo bosto dobili urejeno, v elektronski obliki: Izračuni so že narejeni: potni nalogi, plače, ... Vsi dogodki za knjiženje so našteti ali v excel datotekami ali v bančnih izpiskih. Vsi dokumenti so že pripravljeni v elektronski obliki (jih lahko pošljem po email-u): - prejeti računi (skenirani) - izdani računi - potni nalogi - plačilni nalogi - izračuni plač (vsi obračune za poslovodjo) - analitična bilanca za leto prej - odprte postavke na začetku leta - obračune DDV-ja - vse TRR transakcije v .csv obliki (celoletni bančni izpisek, izvožen iz e-banke) - edavki dokumenti: REK-i, eKartica,... - NA AJPES in E-DAVKE bom sam oddal .xml ki jih pripravite, pa ne rabite urejati pooblasitl - Rabim ponudbo za celotno knjiženje in zaključek leta, ki vsebuje: 1. Vsa knjiženja (glavna knjiga), in zaključek leta (bilanco). 2. Izdelava letnega poročila za DURS in AJPES (v .xml obliki pripravljeno za uvoz). 3. Davek na dobiček (prijava, plačilo (priprava položnice), akontacija davka, optimizacija če je kaj možno, ...) 4. Priprava M4 obrazca (v .xml obliki pripravljeno za uvoz). 5. Seznam neplačanih obveznosti (če kakšne strošek po napaki ni izplačpan, ali je znesek izplačil neustrezen). 6. Morebitno pomoč po telefonu pri oddajanju na AJPES in DURS (sem podobno oddajanje naredil že večkrat). 7. Vsa narejena dokumentacija naj bi bila v e-obliki: .xml, .xls, .csv (papir, skrinšut ali skenirani papir ne pride v upoštev). 8. Je nekaj manjših neujemanja (ki se vleče od prej), računajte da bo 2-6 stvari potrebno podrobneje pogledati ina najti neujemanj/napako/rešitev in urediti stanja. 9. Preverjanje pravilnosti celotnega poslovanja: ujemanje evidenc s stanjem na TRR, DDV izračuna in plačila, nove zakonske obveze in spremembe, ali je kaj izostavljano kar je obvezno, ali je kaj narobe narejeno ali nepravilno izračunano, pravilnost oddanih dokumentov na AJPES in FURS, ali kakšno sporočilo ni oddano ki bi moglo biti, ... 10 + nekaj vprašanj (podjetništvo, računovodstvo, finance),... V ponudbi prosim napišite: - pričakovani časovni okvir za realizacijo - vašo ceno za naštete storitve - vaš kontakt telefon - napišite če še kaj potrebujete poleg naštetega Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 40
  • Št. mesečno prejetih računov: 15
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

4 leta sem si sama vodila enostavno knjigovodstvo, sedaj pa zaradi povečanega obsega dela ne zmorem več vsega. Na mesec izdam med 30 in 45 računov, prejmem pa jih maksimalno nekje 15. Za knjigovodstvo nimam ne energije ne veselja, zato obupano iščem strokovno pomoč. Servis bi potrebovali čim prej! Sem pa težko dosegljiva na telefon, lahko dodatna vprašanje pošljete na email! Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Društvo
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 1
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni! - računovodski servis naj bo iz goriškega področja (območje Brd, Nova Gorica, Solkan, Šempeter) - društvo ima članov; se ena članarina šteje izdani račun? - se izpolnjevanje potnih nalogov (15 na leto) šteje med prejete račune? - pričakujemo mesečno poročilo o transakcijah na v elektronski obliki (XLS ali CSV) - dobro bi bilo, da je možen oddaljeni dostop do GK in ogled poročil za vodstvo (denarni tok, odprte terjatve, odprte obveznosti, zapadlost,...). Hvala.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 1
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni! Gre za podjetje, ki ima enega zaposlenega. V prihodnosti bomo zaposlili še eno osebo. Potrebujemo računovodski servis za navadno računovodstvo (plače, ...) in letno bilanco. Zaželjeno je, da računovodja zna angleško, še bolje pa bi bilo, če zna ruščino. Prosim za ponudbo. Hvala.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Javni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 6
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni! Pozdravljeni, naša računovodkinja gre v pokoj, zato iščemo novo računovodstvo. Trenutno smo uporabljali portal e-računi.com, zato ponudnik mora komunicirati in uporabljati ta računovodski portal. http://www.e-racuni.com/homepage/WikiPage?lang=Slovene Prosim za ponudbe. Hvala.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 10
  • Št. mesečno prejetih računov: 40
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

To je trenutno stanje, pričakujemo seveda, da se bo obseg izdanih računov bistveno povečal, saj smo pravkar odprli spletno trgovino, vsekakor pa sprašujemo ponudbo na trenutno stanje. Trenutno poslujemo na italijanskem trgu. Iščemo tudi dobre poznavalce spletne trgovine in davčne zakonodaje. Servis bi potrebovali čim prej! Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 500
  • Št. mesečno prejetih računov: 200
  • Št. zaposlenih: 15
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni! Potrebujem računovodski servis za dve podjetji. Za prvo podjetje (d.o.o.) sem podatke napisala zgoraj. Za moje podjetje (Jerneja Dežman sp) so podatki naslednji: -navaden s.p. -mesenčno izdanih računov (3) -prejetih (0) -število zaposenih (0) -nisem zavezanka za DDV -iščem menjavo računovodstva -podjetje tesno sodeluje s 5 star d. o. o. Prosim za ponudbi za obe podjetji. Hvala in lep pozdrav.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Društvo
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Potrebovali bi nekoga za končno letno finančno poročilo za AJPES in FURS za zvezo društev. Okrog 10 izdanih računov v celem letu, prejetih okrog . Prihodkov okrog 15 €, odhodkov podobno. Neprofitna organizacija, ni pridobitne dejavnosti. Verjetno po principu enostavnega knjigovodstva. Ali je kakšna možnost, da nas naučite tudi za naprej kako sami delati bilanco? Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: približno 50 (v času sejmov se število dvig50ne)
  • Št. mesečno prejetih računov: 60
  • Št. zaposlenih: 7
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni! Ker imamo zelo različne dejavnosti želimo dobiti dober računovodski servis, ki bo naša desna roka pri vodenju naših poslovnih knjig, nas davčni svetovalec in ki bo seveda rasel skupaj z nami. Naše podejtej se ukvarja s storitveno dejavnostjo na področju registracije zdravil za tuje partnerje, ukvarjamo se tudi z marketingom zdravil. Druga dejavnost pa je zastopanje in marketing, prodaja prehranskih dopolnil, difuzorjev, medicinskih pripomočkov, kozmetike, ipd.... Redno zaposlenih imamo 7 oseb, glede na povečanje obsega dela želimo v letošnjem letu zaposliti 2-3 osebe. Naša želja je, da bi nam bil servis svetovalec na področju, ki ga ne obvladamo, saj v kolikor želimo širiti poslovanje potrebujemo zanesljivega svetovalca na področju financ. Hvala.