Vse zaenkrat, do zdaj nimamo nobenih pritožb.
Glavna dejavnost je trafika, tako da je zelo malo računov. Prosim za ponudbo za mesečno vodenje.
Iscemo racunovodstvo ki bi za nase malo drustvo oddalo letno porocilo. Prosila bi za ponudbe.
S.p. bom registrirala ta teden (najverjetneje normirani, a na FURS-u so mi rekli, če presežem do konca leta .€ prometa (težko predvidim, če bom toliko dosegla, ampak vse je možno) bom potem tretirana kot dejanski in tudi vse bo obračunano kot za dejanski). Prodaja digitalnih produktov (fizičnim osebam), svetovanje (fizičnim in pravnim osebam) ter treningi (za pravne osebe) online. Prodaja fizičnim osebam bo potekala preko platforme payhip (https://help.payhip.com/article/-sales-report). Ciljni trgi so tujina (ZDA, Kanda, VB, Avstralija, Nova Zelandija, Indija, Nemčija, Francija, Nizozemska,..) . Na FURS-u so mi rekli, da naj se registriram kot atipčni davčni zavezanec. Potrebujem računovodstvo, ki mi bo znalo svetovati ter me opozoriti na morebitne stvari pri poslovanju s tujino in DDV-ju ter davke. Pričakujem, da bo računovodstvo moja podpora. Rada razumem stvari in zatorej tudi čiste in urejene zadeve, pravilno zastavljene že od samega začetka poslovanja. Te stvari bi želela predati nekomu z bogatimi izkušnjami pri poslovanju s tujino, ki mi bo znal pravilno svetovati, da bom lahko medtem jaz svoje delo opravljala nemoteno in razvijala svoj posel. Pričakujem prijazno ceno v začetni fazi poslovanja.
Moski racunovodja z izkusnjami
Druga dela in naloge: 1. vodenje glavne knjige in dnevnika, 2. knjiženje prejetih računov ( na letni ravni) in knjiženje izdanih računov ( na letni ravni) ter izstavitev računov in zahtevkov ( Občina, Ministrstvo- 70 na letni ravni), 3. obračun avtorskih in podjemnih pogodb (največ 20 na leto), 4. vodenje evidenčnih knjižb za potrebe poročanja ministrstvu na podlagi denarnega toka, 5. izstavitev in obračun potnih nalogov (20 do 30 letno), 6. vodenje analitične evidence obveznosti do dobaviteljev in kupcev, 7. pregled in usklajevanje obveznosti in terjatev, 8. vodenje analitične evidence opredmetenih osnovnih sredstev in neopredmetenih dolgoročnih sredstev z obračunom amortizacije, 9. izračuni plač z vsemi potrebnimi obrazci, poročanja FURS, poročanje AJPES (za 4 osebe), 10. knjiženje bančnih izpiskov ( kom na letni ravni), 11. ločeno knjigovodsko evidentiranje projekta Interreg: »Vzpostavitev čezmejne mreže podjetij in skupen razvoj kompetenc za obvladovanje transformacije proizvodnih podjetij v krožno gospodarstvo«. Številka projekta SIAT- na samostojnem stroškovnem mestu, 12. ločeno evidentiranje porabe sredstev občine, 13. ločeno evidentiranje porabe sredstev MVI, 14. trimesečno poročanje o uspešnosti poslovanja, 15. obračun davka na dodano vrednost, 16. letni obračuni za potrebe odmere dohodnine in za potrebe ZPIZ, 17. izdelava letnih računovodskih izkazov v skladu z veljavno zakonodajo, ob upoštevanju Zakona o računovodstvu, podzakonskih predpisov, Slovenskih računovodskih standardov in načel, splošnih računovodskih predpostavk ter računovodskih politik, ki jih definira naročnik glede na vire in namene financiranja, 18. izdelava obračuna davka od dohodka pravnih oseb v skladu z davčno zakonodajo, 19. letni izpisi obveznega knjigovodskega arhiva.
Normiran s.p., polni delovni čas
Pozdravljeni, 25 izdanih računov letno prejetih računov letno 1 zaposlen Lp
Pozdravljeni, prosim za ponudbo. Lp