Računovodstvo Jeraj d.o.o.

Vodice
Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
10+
Let na tržišču
100+
Poslanih ponudb
4,3
1 ocena

1 ocena za podjetje Računovodstvo Jeraj d.o.o.

Mnenja strank

4,3
Stanislav Ravnikar s.p. , pred 10 leti

Storitve: Računovodske storitve, Knjigovodstvo, Računovodstvo, Računovodski servis, Davčno svetovanje, Revizija

Drugi izvajalci v bližini Vodice

Druge storitve v Mengšu in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 1
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, potrebujem oddati letno poročilo za sp. Na mesec v povprečju izdam in prejmem 1-2 računa. Trenutno sem tudi v zaprtju s.p. in odprtju popoldanskega s.p., zato moram na FURS oddati tudi davčni obračun akontacije dohodnine in dohodnine od dohodka iz dejavnosti na dan prenehanja opravljanja dejavnosti. Prosim, če lahko na mail pošljete okvirno ceno storitve in datum, do kdaj bo to opravljeno (potrebujem čim prej). Lep pozdrav,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 70
  • Št. mesečno prejetih računov: 20
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Spoštovani! Imamo: - približno skupno število mesečno izdanih in prejetih računov - , - plačilni sistemi: poravnalni račun , fondy, PayPal; - dva zaposlena Napišite, prosim: 1. vaše računovodske storitve (osnovni paket). Kaj je vključeno v osnovni paket? 2. obračun DDV 3. izračun plače delavca 4. upravljanje TRR 5. poročilo DDV preko sistema OSS 6. izdelava M-1, M-2, M-3, A-1, obrazca za ZZZS za delavce 7. izdelava letne bilance 8. povečanje obsega prejetih računov 9. obračun regresa delavcev za leto 10. dodatne storitve, na primer poprava napak v izdanih računih za končne potrošnike Poznate program Minimax? Odgovorite, prosim, v ponedeljek (3.04). Zahvaljujem se vam za odgovor. Lepo vas pozdravljam, d.o.o.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 170
  • Št. mesečno prejetih računov: 205
  • Št. zaposlenih: 15
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Iščemo računovodjo, ki bi prihajal/a na tedenski bazi v naše podjetje na lokaciji. Naloge: -kontrola knjiženja prejetih/izdanih računov -kontrola blagajna, plačilne kartice -kontrola in obračun DDV -kontrola vseh konto kartic -kontrola Plač oddaja REK obrazcev, pogodbeno delo in poslovodenje -temeljnice -knjiženje leasingov -prodaja osnovnih sredstev-razknjižbe - AJPES oddaja plač in bilanc -Intrastat -SPOT točka (boleznine, prijave, odjave, M12)

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Po 10 letih želimo zamenjati računovodski servis in prosim za celovito ponudbo za d.o.o. s cca izdanimi letnimi fakturami od katerih je cca 80% komisijska prodaja ter cca vhodnimi fakturami. Podjetje je DDV zavezanec in nima trenutno nobenega zaposlenega. Prav tako imamo še dva zasebna zavoda od katerega ima vsak cca 10 vhodnih in 10 izhodnih faktur. Na enem od zavodov je 1 zaposlena oseba. Prosim za celovito ponudbo za vse tri subjekte, ker bomo zamenjali računovodski servis za vse.

Davčno svetovanje

  • Organizacijska oblika: Javni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 300
  • Št. mesečno prejetih računov: 5000
  • Št. zaposlenih: 45
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni. Smo javna agencija, posredni proračunski uporabniki. Prosili bi za vaše tolmačenje obdavčitve prevoza na delo javnega uslužbenca iz naslova stalnega in začasnega prebivališča skladno z določili 3, člena Uredbe o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja (uredba) in drugo veljavno zakonodajo. Zanima nas torej, kako pravilno davčno obravnavati povračilo stroškov za prevoz na delo v primeru, ko se posamezni javni uslužbenec vozi na delo tako iz svojega stalnega prebivališča, kot tudi iz svojega začasnega prebivališča. Prosim za odziv in lep pozdrav.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Zasebni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 10
  • Št. mesečno prejetih računov: 5
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdrav, Iščemo storitev računovodstva za relativno enostaven Zavod/ ki se ukvarja z Psihosocialno terapijo in izobraževanjem. ne nastope agresivno na trgu in nima ambicij po velikih korakih. rebuje pa fleksibilno računovodstvo, enostavno komunikacijo in korekten odnos. Cena ni pomembnejša od kvalitete.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Javni zavod
  • Št. zaposlenih: 37
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Spoštovani, prosili bi vas za ponudbo s predračunom za vaše storitve mesečnega obračuna plač zaposlenih v Moderni galeriji. Izplačila plač so 5. v mesecu, ključno je poznavanje področne zakonodaje obračuna plač v javnem sektorju in računovodskega programa SAOP. V Moderni galeriji je skupno 32 redno zaposlenih in 5 zaposlenih za določen čas. Ostale specifikacije povpraševanja pošiljam v priloženem pdf dokumentu. S pozdravi. Janez Cerar

Davčno svetovanje

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 6
  • Št. mesečno prejetih računov: 4
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni ker sem trenutno sam zaposlen na podjetju in imamo relativno velike prihodke in malo odhodkov me zanima optimizacija davka. Podjetje deluje 99% v tujini, V jeseni planiram širjenje podjetja in delovanje predvsem v sloveniji prosim za ponudbo ! Prosim za predhodni dog. po elektronski pošti saj sem izven EU Lep pozdrav .

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Javni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 50
  • Št. mesečno prejetih računov: 70
  • Št. zaposlenih: 50
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, prosim za ponudbe Prisotnost na lokaciji 2x tedensko, obračun storitev za dijakov (izdaja položnic), Saldakonti, osnovna sredstva, inventura, Obračun podjemnih pogodb, avtorskih honorarjev, študentskega dela, vse statistike za državne organe, finančni načrt, zaključna računovodska poročila, poročila ustanovitelju in nadzornemu svetu, vlaganje zahtevkov za refundacije, obračun javnih del, finančno vodenje manjših projektov, usklajevanje analitičnih evidenc z glavno knjigo, obračun potnih nalogov (cca nalogov letno) Hvala in lp.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 2
  • Št. mesečno prejetih računov: 2
  • Št. zaposlenih: 0

Pozdravljeni, sem v fazi ustanavljanja podjetja, zato sem sedaj pred dilemo ali popoldanski SP ali DOO. Sem namreč redno zaposlen. Ob delu bom opravljal še dejavnost spletne prodaje na tujih trgih (Amazon), kar pomeni, da bom mesečno prejel 2 računa od Amazona s katerim mi bodo plačali prodane izdelke za obdobje 14 dni. Na drugi strani sam prav dosti računov ne bom izdajal. Vsakih nekaj mesecev bo potrebno dodatno naročiti robo, logistiko, mesečno pa skrbeti še za marketing in promocijo. En izdelek bo stal cca EUR, od tega bodo skupni stroški (z marketingom) cca 55% vrednosti, kar pomeni, da bom imel na izdelek okoli 45 EUR dobička. Računam, da bom mesečno prodal med 10-30 izdelkov. Zanima me strošek vodenja takšnega DOO računa. V primeru popoldanskega SP je strošek prispevkov 83 EUR, česar v primeru DOO-ja ni. Prosim tudi še za eno pojasnilo, vezano na DOO: Osnovni kapital za ustanovitev DOO je 7. EUR. Lahko potem ta kapital v celoti porabim za nakup robe, marketing, plačilo logistike, svetovalnih storitev itd. ali so kakšne omejitve glede višine porabe ter osnovnih sredstev + za kakšen namen se lahko uporabljajo? Hvala. Lp,