PRIMA TDR d.o.o.

Maribor
Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
10+
Let na tržišču
4,7
1 ocena

1 ocena za podjetje PRIMA TDR d.o.o.

Mnenja strank

4,7
Brigita Krumpak, s.p. , pred 9 leti

Ponudnik je upošteval moje želje. Dogovorila sva se za odlično sodelovanje. Njegov odziven čas je hiter, odgovarja na maile in odpravi vsak problem. Jaz sem zelo zelo zadovoljna, da sem uporabila vaso spletno stran, da sem ga našla!

Storitve: Računovodski servis, Računovodstvo, Knjigovodstvo, Davčno svetovanje, Revizija, Računovodske storitve

Drugi izvajalci v bližini Maribora

Druge storitve v Mariboru in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 5
  • Št. mesečno prejetih računov: 5
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Potrebujem, - uporaba e-racuni.com za vnos računov, kar delam sam - poslujem brezpapirno. Vse dokumente skeniram in jih pripnem v e-racuni.com - poleg računov sam vnašam tudi bančne izpiske - od računovodstva pričakujem ostale zadeve: - knjiženje - oddajo potrebnih listin na edvake, ... - izdelavo plač ter plačnih nalogov - izdelavo dokumentov ter plačilnih nalogov za 3-mesečno oddajo DDV ter na koncu izračun ter optimiziranje bilance za ustrezen prikaz dobička - sem pa tja kakšno svetovanje glede računovodskih storitev - ...

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 2
  • Št. mesečno prejetih računov: 3
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni Do konca decembra dva zaposlena, potem eden. Prenesel bi tudi računovodstvo za svoj popoldanski s.p. (dokler se status te oblike bistveno ne poslabša) in enega zavoda, v katerem sva dva zaposlena za 1 dan na teden. Lokacija je Ljubljana Vič. Računovodstvo je lahko tudi kje v bližnji okolici. Hvala, lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 70
  • Št. mesečno prejetih računov: 50
  • Št. zaposlenih: 5
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, iscemo racunovodski servis za dve nasi podjetji in sicer PROINT doo, ki se ukvarja z mednarodnim transportom (dobro poznavanje mednarodnega poslovanja z EU zakonodajo, kar se tice DDV, vracilo trosarin za komercialni namen…) in za podjetje JM INVESTICIJE doo, kjer gradimo lastne nepremicnine za prodajo (tudi tukaj potrebujemo znanje s podrocja DDV-76.a clen, obrnjena davcna stopnja, znizana davcna stopnja…). V bistvu iscemo podjetje, ki je Ta podrocja ze pokrivalo in jih obvlada. Imamo namrec primer, da se je servis od nas “ucil” kako delovati. Tega pa ne zelim. Iscemo malo vecji servis, da smo pokriti tudi v primeru izostanka nasega skrbnika in odgovore dobimo hitro.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Drugo
  • Št. mesečno izdanih računov: 0
  • Št. mesečno prejetih računov: 0
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, odpreti želim poslovni subjekt, s katerim bi lahko začela izvajat fotografiranje družin, družinskih dogodkov, poslovna fotografiranja, tečaje fotografiranja, izdelave spletnih strani, digitalnega marketinga, občasno lahko nudim tudi varstvo otrok in sprehajanje psov ipd. Iščem pomoč računovodje za odprtje in nato vodenje računovodstva. Hvala in lep pozdrav, .

Davčno svetovanje

  • Organizacijska oblika: Popoldanski s.p.
  • Št. mesečno izdanih računov: 15
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni. Imamo 3 apartmaje preko airbnb. Nismo davčni zavezanci, smo atipični davčni zavezanci. Na mesec izdajamo cca 15 računov, včasih več, včasih manj, odvisno od rezervacij. Zanima me cena storitev, torej obračun tudi letne akontacije. Ali vi urejate Ajpes in turistično takso poročanje, ali moramo to sami? Hvala za odgovor. Lep pozdrav, Sanela

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Popoldanski s.p.
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 0
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Z namenom prodaje električne energije iz sončne elektrarne odpiram podjetje. Ob odpiranju potrebujem davčno svetovanje npr. kateri tip SP-ja je optimalen za moje potrebe. V nadaljevanju potrebujem zanesljiv računovodski servis. Če je možno vas naprošam za komunikacijo preko emaila:

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 20
  • Št. mesečno prejetih računov: 15
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Spoštovani, smo podjetje d.o.o. in se ukvarjamo z trgovinsko dejavnostjo. Zaradi reorganizacije v podjetju, za svoje potrebe, iščemo računovodski servis v Cerknici, oziroma v njeni okolici. V nadaljevanju pošiljam opis del, za katere bi potrebovali vaše storitve: - kontiranje in knjiženje dokumentov - mesečno jih imamo od cca. 35 do 50 (bančni izpiski, prejete fakture, izdane fakture) - vpis računov v davčne evidence - 3 mesečni obračun DDV - 2 obračuna za plače - zaključni račun Inventurni popis in popis zalog delamo sami (od nas se dobi podatke o zalogi in nabavni vrednosti prodajnega blaga). Ponudbo prosim pošljite na v najkrajšem možnem času. Vnaprej hvala in lep dan. Mit freundlichen Grüßen / Best regards Darja Petrič

Davčno svetovanje

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pomoč pri dokazovanju lastništva. Moja starša sta lastnika stanovanja, jaz pa ga oddajam preko Airbnb .Podjetje imam registrirano preko Ajpesa. Na tem naslovu ne živim. Katero pogodbo bi mi svetovali in kakšne so obveznost oz. davki prepisa. (podnajemne, najemne, darilne) Hvala za vaš odgovor in Vas pozdravljam.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 35
  • Št. mesečno prejetih računov: 20
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni. Prosim za ponudbe na email, saj sem v ordinacijskem času na telefon nedosegljiva. 1. zbiranje, arhiviranje in knjiženje izdanih in prejetih dokumentov (cca 35 izdanih računov na mesec (30 plačilo na TRR in 5 z gotovino) 2. vodenje, knjiženje zaloge 3. kontrola pravilnosti vodenja zakonsko predpisanih obveznih temeljnih poslovnih knjig (dnevnik in glavna knjiga) 4. obračun DDV-O in vsi pripadajoči dokumenti v zvezi z obračunom davka na dodano vrednost 5. mesečni izpisek do 4 strani) 6. obračun prispevkov in knjiženje potnih nalogov 7. vmesno izdelavo poročil o uspehu poslovanja (najmanj enkrat med letom 8. izdelava enoletnih izkazov uspeha in stanja za potrebe AJPES in FURS 9. vodenje terjatev in svetovanje pri izterjavi dolžnikov 10. komuniciranje s strankami, zaradi različnih razlogov (usklajevanje stanj, izguba dokumentacije, kompenzacije,...) 11. svetovanje glede poslovanja 12. evidenca osnovnih sredstev z obračunom amortizacije Hvala, lp

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Popoldanski s.p.
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 0
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, pred kratkim sem za potrebe dela moral odpreti popoldanski s.p. Po 32 dneh sem ga zaprl, ker dela nisem več opravljal. Na koncu bi moral narediti bilanco stroškov in s tem se zdaj obračam na vas. V 32 dneh sem izdal 2 računa in plačal 1x prispevke. Prispevke drugič nisem prejel, v kartici zavezanca nisem še prejel računa. Zanima me ali lahko bilanco naredim pri vas in koliko je okvirna cena storitve? Lepo pozdravljeni,