Palindrom, z.o.o.

Trbovlje
Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
5+
Let na tržišču

Drugi izvajalci v bližini Trbovelj

Druge storitve v Trbovljah in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Društvo
  • Št. mesečno izdanih računov: 500
  • Št. mesečno prejetih računov: 50
  • Št. zaposlenih: 4
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Smo planinsko društvo, katero ima glavnino dela v poletnih mesecih od junija do konec septembra. Takrat je tudi največ računov. Letno je 13. knjižb. Čez leto sta dva zaposlena , v sezoni od junija do konec septembra pa vsak mesec skupno od 8- 12 na mesec. Iščemo ponudnike v razdalji 50 km okrog Nove Gorice in v Novi Gorici.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Društvo
  • Št. mesečno izdanih računov: 10
  • Št. mesečno prejetih računov: 2
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Smo kulturno društvo, ki organizira en večji dogodek letno. Dogodek poteka v aprilu. Vse račune izdamo zato v februarju, marcu, aprilu in maju. Čez leto sodelujemo še na 2-3 dogodkih, kjer prodajamo svoje stvari, za kar pišemo račune v vezano knjigo računov. Letno napolnimo dve taki knjigi. Za naš dogodek pa imamo davčno blagajno.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 3
  • Št. mesečno prejetih računov: 7
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Sem samozaposlen invalid prijavljen pod 04 Imam do 3 izdane racune in od 3 do 10 prejetih. Rad bi ce je le mogoce e poslovanje (ni nujno) ter mesecni racun za mesecno racunovodstvo + bilanca torej da je skozi leto ze poracunana bilanca. Nimam zahtevnih stvari kilometrino in racune pisem sam. Za vse ostale informacije me prosim kontaktirajte na mail Hvala in lep dan vam vsem zelim.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Popoldanski s.p.
  • Št. mesečno izdanih računov: 2
  • Št. mesečno prejetih računov: 3
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Ustanavjam popoldanski SP za občasna dela v zvezi s procesno merilno tehniko, kot so zagoni opreme, parametriranje, umerjanje, svetovanje Občasno bi nabavil tudi kak izdelek, predvsem iz Nemčije ter ga prodal našim končnim kupcem - podjetjem. Obseg dela bi bil vsaj zaenkrat zelo majhen. Pričakujem odprtost za kak nasvet. Prosim za ugodno ponudbo. Ali je morda dovolj samo obračun na koncu leta v začetni fazi ? Hvala, lp.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 1
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, potrebujemo podizvajalca, torej računovodski servis (s.p. ali katerakoli druga oblika), imamo približno 20 podjetij, katerim se bo pridružilo več podjetij. Računovodski servis je lahko v naših poslovnih prostorih (opremljeni). Naše podjetje se ukvarja z nepovratnimi sredstvi, računovodski servis bi nam pomagal urejati letne bilance, račune za banke, itn. Lep pozdrav,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 1
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, potrebujem oddati letno poročilo za sp. Na mesec v povprečju izdam in prejmem 1-2 računa. Trenutno sem tudi v zaprtju s.p. in odprtju popoldanskega s.p., zato moram na FURS oddati tudi davčni obračun akontacije dohodnine in dohodnine od dohodka iz dejavnosti na dan prenehanja opravljanja dejavnosti. Prosim, če lahko na mail pošljete okvirno ceno storitve in datum, do kdaj bo to opravljeno (potrebujem čim prej). Lep pozdrav,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 70
  • Št. mesečno prejetih računov: 20
  • Št. zaposlenih: 2
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Spoštovani! Imamo: - približno skupno število mesečno izdanih in prejetih računov - , - plačilni sistemi: poravnalni račun , fondy, PayPal; - dva zaposlena Napišite, prosim: 1. vaše računovodske storitve (osnovni paket). Kaj je vključeno v osnovni paket? 2. obračun DDV 3. izračun plače delavca 4. upravljanje TRR 5. poročilo DDV preko sistema OSS 6. izdelava M-1, M-2, M-3, A-1, obrazca za ZZZS za delavce 7. izdelava letne bilance 8. povečanje obsega prejetih računov 9. obračun regresa delavcev za leto 10. dodatne storitve, na primer poprava napak v izdanih računih za končne potrošnike Poznate program Minimax? Odgovorite, prosim, v ponedeljek (3.04). Zahvaljujem se vam za odgovor. Lepo vas pozdravljam, d.o.o.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 170
  • Št. mesečno prejetih računov: 205
  • Št. zaposlenih: 15
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Iščemo računovodjo, ki bi prihajal/a na tedenski bazi v naše podjetje na lokaciji. Naloge: -kontrola knjiženja prejetih/izdanih računov -kontrola blagajna, plačilne kartice -kontrola in obračun DDV -kontrola vseh konto kartic -kontrola Plač oddaja REK obrazcev, pogodbeno delo in poslovodenje -temeljnice -knjiženje leasingov -prodaja osnovnih sredstev-razknjižbe - AJPES oddaja plač in bilanc -Intrastat -SPOT točka (boleznine, prijave, odjave, M12)

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Po 10 letih želimo zamenjati računovodski servis in prosim za celovito ponudbo za d.o.o. s cca izdanimi letnimi fakturami od katerih je cca 80% komisijska prodaja ter cca vhodnimi fakturami. Podjetje je DDV zavezanec in nima trenutno nobenega zaposlenega. Prav tako imamo še dva zasebna zavoda od katerega ima vsak cca 10 vhodnih in 10 izhodnih faktur. Na enem od zavodov je 1 zaposlena oseba. Prosim za celovito ponudbo za vse tri subjekte, ker bomo zamenjali računovodski servis za vse.

Davčno svetovanje

  • Organizacijska oblika: Javni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 300
  • Št. mesečno prejetih računov: 5000
  • Št. zaposlenih: 45
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni. Smo javna agencija, posredni proračunski uporabniki. Prosili bi za vaše tolmačenje obdavčitve prevoza na delo javnega uslužbenca iz naslova stalnega in začasnega prebivališča skladno z določili 3, člena Uredbe o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja (uredba) in drugo veljavno zakonodajo. Zanima nas torej, kako pravilno davčno obravnavati povračilo stroškov za prevoz na delo v primeru, ko se posamezni javni uslužbenec vozi na delo tako iz svojega stalnega prebivališča, kot tudi iz svojega začasnega prebivališča. Prosim za odziv in lep pozdrav.