KUŠAR BIRO d.o.o.

Medvode
Varstvo pri delu
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
10+
Let na tržišču
5,0
1 ocena

1 ocena za podjetje KUŠAR BIRO d.o.o.

Mnenja strank

5,0
Grega M. , pred 2 letoma

Izbrali smo KUŠAR BIRO d.o.o. Odlična ocena!

Storitve: Varstvo pri delu, Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.), HACCP, Izpiti in usposabljanja (viličar, TGM ipd.), Ekologija in varstvo okolja, Požarni red, Požarna varnost, Koordinacija gradbišč, Izpit za viličarja

Drugi izvajalci v bližini Medvod

Druge storitve v Medvodah in okolici

Nedavna povpraševanja

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 0
  • Katere storitve potrebujete?: Izjava o varnosti z oceno tveganja, Usposabljanje in izpit iz varstva pri delu za zaposlene, Druge storitve (pregled delovne opreme, meritve delovnega okolja ipd.)

Spoštovani, vljudno prosimo za ponudbo storitev varstva pri delu in varstva pred požarom za vse naše delujoče domove (trenutno deluje 5 domov za starejše in 1 dializni center). Naknadno lahko pošljemo natančno specifikacijo. Domove imamo po vsej veniji, največja koncentracija je trenutno na SV delu venije, 3 enote pa so še v Komendi, Pivki in Žireh. Hvala, lp

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 1
  • Katere storitve potrebujete?: Izjava o varnosti z oceno tveganja, Usposabljanje in izpit iz varstva pri delu za zaposlene

Pozdravljeni, Sem samozaposlena, ne zaposlujem drugih delavcev vendar vseeno potrebujem Varstvo pri delu ter oceno tveganja. Ukvarjem se sicer z raličnimi dejavnostmi: posredništvo, svetovanje, delo v administraciji ter gostinstvu, v mesecu avgustu pa tudi odpiram spletno trgovino z ročno izdelanimi dodatki za dom. Prosila bi za ponudbe. Hvala in lep pozdrav,

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 50
  • Katere storitve potrebujete?: Usposabljanje in izpit iz varstva pri delu za zaposlene

Potrebujemo podjetje, ki izjava predavanja za zaposlene - varstvo pri delu (vozniki). Imamo zaposlenih cca 50 voznikov, ki potrebujejo obnovo oz. predavanja za nove voznike. Težava je samo v tem, da ne moremo organizirat, da bi prišlo več voznikov na predavanja zaradi narave dela. Največkrat pridejo en po en, javimo pa lahko en dan prej. Prosim za ponudbe.

Požarna varnost

  • Katere storitve potrebujete?: Usposabljanje za varstvo pred požarom, Ocena požarne ogroženosti, Požarni red, Požarni načrt

Dodatni podatki: Poslovna stavba, v kateri so trgovina (prehrambeni izdelki), gostinski lokal, poslovalnica pošte in več pisarn (dejavnosti ki jih opravljajo v posameznih pisarnah: računovodstvo, odvetništvo in drugo poslovno svetovanje) , večja sejna soba. Velikost površin cca m2/etažo, dve etaži (pritličje, 1. nadstropje). Število oseb, ki se hkrati lahko nahaja v objektu (zaposleni + obiskovalci): do Število oseb za usposabljanje VPP: 35 Število seb za usposabljanje za gašenje začetnih požarov in evakuacijo: 10 Poleg zgoraj odkljukanega bi bilo potrebno izdelati tudi program usposabljanja, izračun minimalnega števila gasilnikov in načrte evakuacij.

HACCP

  • Katere storitve potrebujete?: Načrt HACCP

Spoštovani, potrebovali bi nasvet kako glede na obstoječ tloris pripraviti postavitev pripravljalnice hrane, da bo skladna s pravili HACCP. Naša pripravljalnica, ne bo restavracija, temveč neke vrste fast food + delikatesa, kjer se bo pripravljalo focaccie v pripravljalnici in jih na delavnem pultu, (kjer bo tudi hladilna omara za delikateso), pripravljali sendviče. Pijača bo samopostrežna v hladilnikih ter nizkih miz za sedeti ne bo.. (bo kot nekak; take away z eno visoko mizo za začasen postanek). Zanima nas na kaj vse moramo biti pozorni pri taki vrsti obratovanja s hrano in katere zahteve moremo nujno upoštevati. v naprej se zahvaljujemo za poslane ponudbe in želimo lep dan Ekipa Focaccia Istriana

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 3
  • Katere storitve potrebujete?: Izjava o varnosti z oceno tveganja, Druge storitve (pregled delovne opreme, meritve delovnega okolja ipd.)

Izdelava ocene tveganja - priprava Izjave o varnosti z Oceno tveganja; - pregled delovnih prostorov in objekta z vidika varnosti in zdravja pri delu in požarnega varstva; - opredelitev tveganj, ki se pojavljajo v delovnem procesu; - priprava poročila o pregledu in izdelava plana ukrepov; - izpolnitev kontrolnih listov za delo s slikovnim zaslonom. Izvedba meritev osvetljenosti in toplotnih razmer - meritve osvetljenosti in toplotnih razmer, - analiza meritev in priprava poročila

HACCP

  • Katere storitve potrebujete?: Načrt HACCP

Pozdravljeni! Na zahtevo inšpekcijskega pregleda iz Uprave za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin bi potrebovali izdelavo sledeče dokumentacije: - dokumentacija notranjega nadzora - relavantni dejavniki tveganja (npr. kontaminanti, mikotoksini, PAO, akrilamid, MKB in alergeni...) za posamezne skupine živil za proces nabave (nadzor nad dobaviteljem) - metode in frekvence nadzora Zanima nas ponudba za izdelavo omenjene dokumentacije in kdaj bi lahko bila pripravljena? Hvala in lep pozdrav.

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 44
  • Katere storitve potrebujete?: Usposabljanje in izpit iz varstva pri delu za zaposlene

Prosimo še za ponudbo: - usposabljanje in izpit iz VZD - usposabljanje in izpit iz VPP - usposabljanje in potrdilo za varno delo z dvižnimi ploščadmi - usposabljanje in preizkus znanja za varno delo z viličarjem - usposabljanje in preizkus znanja za odgovorne osebe za gašenje začetnih požarov in izvajanje evakuacije

Požarna varnost

  • Katere storitve potrebujete?: Požarni red, Požarni načrt

Pozdravljeni, Do 13.3. moram oddati skupno ponudbo za prenovo poslovnih prostorov (načrtovala se bo arhitektura, v gradbene konstrukcije in strojne inštalacije se ne bo posegalo; na novo se bo uredil načrt elektro inštalacij). Prenova poslovnih prostor zajema cca m2, od tega cca m2 v 1. etaži poslovnega objekta in cca m2 v 2. etaži. Predvideva se 60 delovnih mest, večji del pisarn bo urejen kot open space.  Obstoječa požarna stopnišča, pozicije dvigal ipd ostanejo nespremenjeno. Prosim za ponudbo za Načrt požarne varnosti (PZI, požarni red), oziroma vsebina in sklopi načrtov so navedeni v nadaljevanju, v kolikor bi vas sodelovanje zanimalo (ponudbo naprošam do 12.3.). Zahteve naročnika, ki so vezane na potrebne dokumente za požar: - V okviru izdelave PZI dokumentacije (vključno s popisi, projektantskim predračunom in 3D vizualizacijami) se pričakuje tudi izdelava novega požarnega načrta in požarnega reda; - V delu objekta je že bila narejena nova požarna inštalacija, potreben je preklop novo izdelane PP instalacije s PP javljalci na novo centralo. 5.7 ZAHTEVE GLEDE POŽARNEGA VAROVANJA (VAROVANJE ZDRAVJA IN EKOLOGIJE) Ob prenovi se požarna varnost objekta ne sme zmanjšati. V kolikor se tekom del predvideva spremembe, ki bi lahko vplivale na požarno varnost (spremenjene evakuacijske poti, odstranitev ali vgradnja sistemov aktivne požarne zaščite,…), je potrebno vključiti projektanta požarne varnosti, ki z ustrezno dokumentacijo (Načrt požarne varnosti) opredeli ustreznost izvedenih aktivnosti ter potrdi, da se požarna varnost v objektu ni zmanjšala. Za potrebe nadaljnjega dela na področju požarne preventive je potrebno ob končani prenovi posebno pozornost nameniti naslednji dokumentaciji in aktivnostim: − Sistemi aktivne požarne zaščite (APZ): Za vsak sistem APZ, v katerega se je tekom prenove posegalo oz. je bil sistem na novo vgrajen, je potrebno pridobiti potrdilo o brezhibnem delovanju sistema. Predlagamo, da se ob končani prenovi pridobi potrdilo o brezhibnem delovanju sistemov APZ za celoten objekt in ne zgolj za prenovljen del, saj se kasneje pojavljajo težave zaradi različnih datumov. V primeru novo vgrajenih sistemov APZ je potrebno skrbno hraniti tudi PID dokumentacijo (npr.: razširitev sistema za javljanje požara,…). Dokumentacija je pomembna za zagotavljanje nadaljnjega vzdrževanje sistemov. − Evakuacijske poti: vrata na evakuacijskih poteh morajo biti urejena na način, da je možna evakuacija večjega števila oseb iz objekta (odpiranje vrat v smeri evakuacije, samodejno odpiranje drsnih vrat v primeru požara in izpada električne energije,…). − Informacija o novo nameščenih gasilnih aparatih ali vgrajenih hidrantih: Poskrbeti je potrebno za vzpostavitev rednih servisov omenjene opreme, zato morati biti o spremembah obveščena vodjo požarne preventive. − Vse evakuacijske izhode in poti znotraj objekta ter ostalo opremo (gasilniki, hidranti) je potrebno ustrezno označiti. − Požarni in evakuacijski načrti: po končani prenovi je potrebno prilagoditi požarne in evakuacijske načrte objekta ter jih uskladiti z dejanskim stanjem, zato bo naročnik potreboval ustrezne grafične podlage v DWG obliki. Med prenovo bo prisoten oziroma obveščen o vseh operativnih sestankih, kjer bo govora o požarnovarnostnih ukrepih, tudi naročnikov pogodbeni koordinator za požarno varnost, ki bo ob zaključku del opravil ogled objekta in dokumentacije na omenjenem področju. Hvala. Mia Crnič

Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.)

  • Število zaposlenih: 32

Imamo izjavo in oceno tveganja. Vse zaposlene smo seznanili z oceno tveganja in o nevarnostih pri delu. Za vsako delo so primerno usposobljeni. Vsi imajo zdravstveni pregled. Delovna oprema je periodično pregledana. Vse imamo urejeno. Jaz kot strokovni delavec z ustreznim strokovnim izpitom grem v pokoj in nimamo nadomestila. ureja to to področje kdo od zunaj in koliko nas bi to stalo?