Pozdravljeni, smo startup podjetje. Želimo si avtomatizacije procesov, digitalizacije kjer je to mogoče in čim bolj človeku prijazen program za pregled nad osnovnimi finančnimi dokumenti (računi, plačila, izvoz upn nalogov, stanje odprtih računov, enostavno skeniranje prejetih računov...) Hvala, lp
Pozdravljeni, Od ministrstva za kulturo sem prejela odobreno vlogo za vpis v razvid samozaposlenih v kulturi. Status mi predvidoma začne veljati s 1.7.. Glede na to, da je rok za ureditev vseh formalnosti zgolj 8 dni od začetka veljavnosti statusa, bi potrebovala pomoč pri izpolnjevanju vseh potrebnih obrazcev. Poleg tega bom potem potrebovala računovodski servis za tekoče zadeve. Če ste zainteresirani za izvajanje navedenih storitev, bi vas prosila za ponudbo. Hvala v naprej in lep pozdrav,
Smo podjetje z dejavnostjo obdelave (reciklaže) odpadne električne in elektronske opreme. Pričakovanja: - izdajanje računov, plačevanje prejetih računov, nakazovanje plač, dajetev, DDV, ak. davka, kreiranje in potrjevanje evidenčnih listov v app Is.odpadki, letna poročila+poročilo ARSO, davčni obračun, obračuni plač, podjemne, študentsko delo, reg. osnovnih sredstev, vsa kadrovska dela, prijavljanje na razpise ZRSZ ter vse ostalo, kar je rač.servisom znano.
Potrebujem, - uporaba e-racuni.com za vnos računov, kar delam sam - poslujem brezpapirno. Vse dokumente skeniram in jih pripnem v e-racuni.com - poleg računov sam vnašam tudi bančne izpiske - od računovodstva pričakujem ostale zadeve: - knjiženje - oddajo potrebnih listin na edvake, ... - izdelavo plač ter plačnih nalogov - izdelavo dokumentov ter plačilnih nalogov za 3-mesečno oddajo DDV ter na koncu izračun ter optimiziranje bilance za ustrezen prikaz dobička - sem pa tja kakšno svetovanje glede računovodskih storitev - ...
Pozdravljeni Do konca decembra dva zaposlena, potem eden. Prenesel bi tudi računovodstvo za svoj popoldanski s.p. (dokler se status te oblike bistveno ne poslabša) in enega zavoda, v katerem sva dva zaposlena za 1 dan na teden. Lokacija je Ljubljana Vič. Računovodstvo je lahko tudi kje v bližnji okolici. Hvala, lp
Pozdravljeni, iscemo racunovodski servis za dve nasi podjetji in sicer PROINT doo, ki se ukvarja z mednarodnim transportom (dobro poznavanje mednarodnega poslovanja z EU zakonodajo, kar se tice DDV, vracilo trosarin za komercialni namen…) in za podjetje JM INVESTICIJE doo, kjer gradimo lastne nepremicnine za prodajo (tudi tukaj potrebujemo znanje s podrocja DDV-76.a clen, obrnjena davcna stopnja, znizana davcna stopnja…). V bistvu iscemo podjetje, ki je Ta podrocja ze pokrivalo in jih obvlada. Imamo namrec primer, da se je servis od nas “ucil” kako delovati. Tega pa ne zelim. Iscemo malo vecji servis, da smo pokriti tudi v primeru izostanka nasega skrbnika in odgovore dobimo hitro.
Pozdravljeni, odpreti želim poslovni subjekt, s katerim bi lahko začela izvajat fotografiranje družin, družinskih dogodkov, poslovna fotografiranja, tečaje fotografiranja, izdelave spletnih strani, digitalnega marketinga, občasno lahko nudim tudi varstvo otrok in sprehajanje psov ipd. Iščem pomoč računovodje za odprtje in nato vodenje računovodstva. Hvala in lep pozdrav, .
Pozdravljeni. Imamo 3 apartmaje preko airbnb. Nismo davčni zavezanci, smo atipični davčni zavezanci. Na mesec izdajamo cca 15 računov, včasih več, včasih manj, odvisno od rezervacij. Zanima me cena storitev, torej obračun tudi letne akontacije. Ali vi urejate Ajpes in turistično takso poročanje, ali moramo to sami? Hvala za odgovor. Lep pozdrav, Sanela
Z namenom prodaje električne energije iz sončne elektrarne odpiram podjetje. Ob odpiranju potrebujem davčno svetovanje npr. kateri tip SP-ja je optimalen za moje potrebe. V nadaljevanju potrebujem zanesljiv računovodski servis. Če je možno vas naprošam za komunikacijo preko emaila:
Spoštovani, smo podjetje d.o.o. in se ukvarjamo z trgovinsko dejavnostjo. Zaradi reorganizacije v podjetju, za svoje potrebe, iščemo računovodski servis v Cerknici, oziroma v njeni okolici. V nadaljevanju pošiljam opis del, za katere bi potrebovali vaše storitve: - kontiranje in knjiženje dokumentov - mesečno jih imamo od cca. 35 do 50 (bančni izpiski, prejete fakture, izdane fakture) - vpis računov v davčne evidence - 3 mesečni obračun DDV - 2 obračuna za plače - zaključni račun Inventurni popis in popis zalog delamo sami (od nas se dobi podatke o zalogi in nabavni vrednosti prodajnega blaga). Ponudbo prosim pošljite na v najkrajšem možnem času. Vnaprej hvala in lep dan. Mit freundlichen Grüßen / Best regards Darja Petrič