Pozdravljeni. Smo podjetje na začetku poti. Nimamo (še) zaposlenih. Promet pa se bo začel šele generirat. Podjetje bo imelo poslovanje usmerjeno v poslovno svetovanje in prodajo visoko tehnoloških produktov po principu uvoz iz EU in OSTALIH držav in izvoz v EU in v OSTALE države. Potrebujemo pomoč pri vzpostavitvi računovodskega sistema , ki bi na začetku imel (čim) nižje stroške (glede na poslovanje). Potem pa seveda z razvojem poslovanja zadeva raste. Vzporedno pa ustanavljamo tudi društvo, in bi želeli tudi to nekako združiti v paket. V ponudbi naj bo ločena "cena" za podjetje, za društvo in skupna cena če bi imeli obe pri istem računovodji. Hvala za pomoč in Lep pozdrav
Odprl bom polni s.p. - v roku 14 dni. Trenutno se posvečam prodoru na trg, zato je veliko investiranja in zelo malo prodaje. Ukvarjal se bom predvsem z oblikovanjem (grafično in spletno), programiranjem, ročno obrtjo ter prodajo končnega produkta. Vesel bi tudi bil informacije, kateri način vodenja knjig bi mi bolj ustrezal. Hvala in LP
Gre za čiščenje na večih lokacijah (5 lokacij je na Podravskem, 1 lokacija je v Ljubljani). Gre za čiščenje gostinskega obrata, betonarne, vzorčnega studia, pisarn,... - 2-3x tedensko (celodnevno čiščenje - Moškanjci) - 3 individualne hiše - manjša kuhinja, jedilnica (betonarna - 1x na 14 dni) - vzorčni studio v LJ (1x na 14 dni) Servis bi potrebovali od 1. novembra, najkasneje od 1. decembra. Ogled je možen, po dogovoru. Hvala in Lp
Enkratno čiščenje stanovanja (kopalnice, kuhinje, prah, okna z okvirjem, tla). Gre za renovirano stanovaje, še nevseljeno z vsemi novimi elementi (delno opremljeno), tako da ne gre za staro umazanijo, ampak za čišenje elementov pred prvo uporabo. TERMIN: v tem tednu DODATNO: Potrebovali bi tudi čiščenje potem stanovanja iz katerega se selimo (Mengeš). Hvala in LP
Želela bi ceno 1x generalno čiščenje (čiščenje oken, polic, ipd.) in nato 1x tedensko. Čiščenje: tla, kopalnica, kuhinja, sesanje, brisanje prahu Termin: četrtek-petek, dopoldan Servis bi potrebovali z novembrom! Ali prihaja vedno ena oseba? Hvala za vašo ponudbo že v naprej s spoštovanjem Novakova 1, Ljubljana
Želim računovodjo, ki zna odgovarjati na vprašanja, če jih imam ter (če je le možno) lahko posluje preko interneta oz. da lahko tako pošiljam vso dokumentacijo. Imam d.o.o., nisem zavezanka za DDV. Na vpisani e-mail naslov in telefonsko številko NE želim prejemati nikakršnih drugih ponudb in elektronske pošte, razen odgovora na zastavljeno vprašanje. Lep pozdrav, Jelena
m2 - obojestransko - okna (tudi okvirji) Stekleni nadstrešek Čiščenje bi potrebovali v oktobru, novembru. Če se da že oktobra, ob lepem vremenu. Potrebujemo tudi dnevno čiščenje: pon-pet (14h-16h) - m2 čiščenje tal, dezinfekcija kljuk, sanitarije, menjava brisačk,mila, spraznitev košev, brisanje prahu... Hvala in LP
Selitev v nove prostore v 44. tednu. Čiščenje: drug teden! OBJEKT: http://www.pro-concrete.si/reference/komenda-primi 1/2 objekta pisarne: laminat + ploščice na hodniku 2/2 objekta: - ½ gerflor mipolam elegance - ½ epoksi siv Iz slik razvidno število in velikost oken. Prosimo za okvirno ceno čiščenja (okna, tla). Hvala in LP
Lokacija Ljubljana, Stožice Ne gre za pravo generalno čiščenje, najraje bi kar prirejeno za moje potrebe. Gre za čiščenje stanovanja po beljenju. Stanovanje je trenutno preprosto čistiti, saj so stvari umaknjene iz pohištva. Potrebno je odstraniti madeže od barve, ni jih veliko, saj je bilo večinoma vse zaščiteno. Pobrisati prah na pohištvu, vratih. Pobrisati po tleh. Dobro očistiti ploščice v kopalnici, najbrž je tam še največ dela. Oken ni potrebno čistiti. Ni nujno, da je čiščenje generalno, raje bi kar po dogovoru, saj za vse ni potrebe. Sprejemljiva cena zame bi bila tam do evrov, lahko malo čez, ampak ne veliko, raje manj :) TERMIN: čim prej - popoldanski čas, dan po dogovoru Hvala in LP
pričakovan obseg računovodskih storitev: 1. vodenje zakonsko predpisanih obveznih temeljnih poslovnih knjig (dnevnik in glavna knjiga) s svojimi osnovnimi sredstvi,vendar na računalniškem programu naročnika; 2. vodenje pomožnih knjig: analitične evidence kupcev in dobaviteljev, neopredmetenih dolgoročnih sredstev ter opredmetenih osnovnih sredstev; 3. vodenje analitičnih evidenc materiala, proizvodov in trgovskega blaga v skladu s potrebami naročnika; 4. izdelava letnega poročila za notranje in zunanje uporabnike računovodskih informacij (BS, IPI, pojasnila, davčni izkaz); 5. obračun plač s pripadajočimi evidencami in izpolnjevanje predpisanih obrazcev (M1, M2, M3, M4, M6); 6. obračun DDV in trošarin; 7. sestavljanje poročil Banki Slovenije o terjatvah in obveznostih na obrazcih SKV (mesečno), in SKD (letno) ter o tujih naložbah na obrazcih SN; 8. druge računovodske in organizacijske storitve po predhodnem dogovoru Konec leta bo zaposlenih 35-40 ljudi. Hvala in LP