DOMEN, Mirko Suša s.p.

Vrhnika
Računovodski servisi
Obrazec lahko izpolnite v eni minuti! Korak 1/2
10+
Let na tržišču
500+
Poslanih ponudb
24h
Hiter odgovor
Preverjen izvajalec
Izbor strank 2020
Izbor strank 2021
4,9
7 ocen

7 ocen za podjetje DOMEN, Mirko Suša s.p.

Mnenja strank

4,0
Adriatic T. , pred 4 meseci
5,0
Društvo S. N. K. , pred 5 meseci
5,0
Pars caspic d.o.o. , pred 2 letoma

Profesionalna storitev, hitra odzivnost, ugodna cena in prijaznost podjetja DOMEN, Mirko Suša s.p.

5,0
Izobraževanje Gregor Mohorčič s.p. , pred 2 letoma

Vse korektno s strani podjetja DOMEN, Mirko Suša s.p.

5,0
Eugenij, organizacija dogodkov, s.p. , pred 4 leti

Smo zelo zadovoljni, so bili zelo odzivni in prijazni.

5,0
Krs-Ž, Telekomunikacijske dejavnosti s.p. , pred 5 leti
5,0
Dejan Martinčič s.p. , pred 6 leti

Prepričala me je ugodna cena, odzivnost in prijaznost.

Storitve: Računovodske storitve, Računovodstvo, Knjigovodstvo, Računovodski servis, Davčno svetovanje, Revizija

Drugi izvajalci v bližini Vrhnike

Druge storitve na Vrhniki in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 170
  • Št. mesečno prejetih računov: 205
  • Št. zaposlenih: 15
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Iščemo računovodjo, ki bi prihajal/a na tedenski bazi v naše podjetje na lokaciji. Naloge: -kontrola knjiženja prejetih/izdanih računov -kontrola blagajna, plačilne kartice -kontrola in obračun DDV -kontrola vseh konto kartic -kontrola Plač oddaja REK obrazcev, pogodbeno delo in poslovodenje -temeljnice -knjiženje leasingov -prodaja osnovnih sredstev-razknjižbe - AJPES oddaja plač in bilanc -Intrastat -SPOT točka (boleznine, prijave, odjave, M12)

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 30
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Po 10 letih želimo zamenjati računovodski servis in prosim za celovito ponudbo za d.o.o. s cca izdanimi letnimi fakturami od katerih je cca 80% komisijska prodaja ter cca vhodnimi fakturami. Podjetje je DDV zavezanec in nima trenutno nobenega zaposlenega. Prav tako imamo še dva zasebna zavoda od katerega ima vsak cca 10 vhodnih in 10 izhodnih faktur. Na enem od zavodov je 1 zaposlena oseba. Prosim za celovito ponudbo za vse tri subjekte, ker bomo zamenjali računovodski servis za vse.

Davčno svetovanje

  • Organizacijska oblika: Javni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 300
  • Št. mesečno prejetih računov: 5000
  • Št. zaposlenih: 45
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni. Smo javna agencija, posredni proračunski uporabniki. Prosili bi za vaše tolmačenje obdavčitve prevoza na delo javnega uslužbenca iz naslova stalnega in začasnega prebivališča skladno z določili 3, člena Uredbe o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja (uredba) in drugo veljavno zakonodajo. Zanima nas torej, kako pravilno davčno obravnavati povračilo stroškov za prevoz na delo v primeru, ko se posamezni javni uslužbenec vozi na delo tako iz svojega stalnega prebivališča, kot tudi iz svojega začasnega prebivališča. Prosim za odziv in lep pozdrav.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Zasebni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 10
  • Št. mesečno prejetih računov: 5
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdrav, Iščemo storitev računovodstva za relativno enostaven Zavod/ ki se ukvarja z Psihosocialno terapijo in izobraževanjem. ne nastope agresivno na trgu in nima ambicij po velikih korakih. rebuje pa fleksibilno računovodstvo, enostavno komunikacijo in korekten odnos. Cena ni pomembnejša od kvalitete.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Javni zavod
  • Št. zaposlenih: 37
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Spoštovani, prosili bi vas za ponudbo s predračunom za vaše storitve mesečnega obračuna plač zaposlenih v Moderni galeriji. Izplačila plač so 5. v mesecu, ključno je poznavanje področne zakonodaje obračuna plač v javnem sektorju in računovodskega programa SAOP. V Moderni galeriji je skupno 32 redno zaposlenih in 5 zaposlenih za določen čas. Ostale specifikacije povpraševanja pošiljam v priloženem pdf dokumentu. S pozdravi. Janez Cerar

Davčno svetovanje

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 6
  • Št. mesečno prejetih računov: 4
  • Št. zaposlenih: 1
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni ker sem trenutno sam zaposlen na podjetju in imamo relativno velike prihodke in malo odhodkov me zanima optimizacija davka. Podjetje deluje 99% v tujini, V jeseni planiram širjenje podjetja in delovanje predvsem v sloveniji prosim za ponudbo ! Prosim za predhodni dog. po elektronski pošti saj sem izven EU Lep pozdrav .

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Javni zavod
  • Št. mesečno izdanih računov: 50
  • Št. mesečno prejetih računov: 70
  • Št. zaposlenih: 50
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, prosim za ponudbe Prisotnost na lokaciji 2x tedensko, obračun storitev za dijakov (izdaja položnic), Saldakonti, osnovna sredstva, inventura, Obračun podjemnih pogodb, avtorskih honorarjev, študentskega dela, vse statistike za državne organe, finančni načrt, zaključna računovodska poročila, poročila ustanovitelju in nadzornemu svetu, vlaganje zahtevkov za refundacije, obračun javnih del, finančno vodenje manjših projektov, usklajevanje analitičnih evidenc z glavno knjigo, obračun potnih nalogov (cca nalogov letno) Hvala in lp.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 2
  • Št. mesečno prejetih računov: 2
  • Št. zaposlenih: 0

Pozdravljeni, sem v fazi ustanavljanja podjetja, zato sem sedaj pred dilemo ali popoldanski SP ali DOO. Sem namreč redno zaposlen. Ob delu bom opravljal še dejavnost spletne prodaje na tujih trgih (Amazon), kar pomeni, da bom mesečno prejel 2 računa od Amazona s katerim mi bodo plačali prodane izdelke za obdobje 14 dni. Na drugi strani sam prav dosti računov ne bom izdajal. Vsakih nekaj mesecev bo potrebno dodatno naročiti robo, logistiko, mesečno pa skrbeti še za marketing in promocijo. En izdelek bo stal cca EUR, od tega bodo skupni stroški (z marketingom) cca 55% vrednosti, kar pomeni, da bom imel na izdelek okoli 45 EUR dobička. Računam, da bom mesečno prodal med 10-30 izdelkov. Zanima me strošek vodenja takšnega DOO računa. V primeru popoldanskega SP je strošek prispevkov 83 EUR, česar v primeru DOO-ja ni. Prosim tudi še za eno pojasnilo, vezano na DOO: Osnovni kapital za ustanovitev DOO je 7. EUR. Lahko potem ta kapital v celoti porabim za nakup robe, marketing, plačilo logistike, svetovalnih storitev itd. ali so kakšne omejitve glede višine porabe ter osnovnih sredstev + za kakšen namen se lahko uporabljajo? Hvala. Lp,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. zaposlenih: 42
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, za podjetje d.o.o. iščemo ustrezno ponudbo računovodskega servisa za mesečni obračun plač zaposlenih v podjetju, vključno s svetovanjem in ažurnim obveščanjem o novostih na tem področju. Ponudba naj vsebuje mesečni strošek za storitev obračuna plač, izdajo plačilnih list, pošiljanje plačilnih list v elektronski verziji na naslove zaposlenih, svetovanje s področje kadrovskih in ralunovodskih zadev v zvezi z obračnunom plač in obveščanje o morebitnih zakonodajnih spremembah na tem področju. Hvala in lep pozdrav, Anja Šegula, MAkita d.o.o.

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 10
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Sem pred odprtjem sp z glavno dejavnostjo sobodajalstva. Zato me zanima okvirni strošek vodenja poslovnih knjig . Davčni zavezanec, normirana obdavčitev( normirani stroški ). Zaradi računov za storitve rnbn in drugih rezervacijskih kanalov bom moral izvesti samoobdavčitev ( DDV). Davčno potrjevanje računov se izvede z digitalno davčno blagajno pri posredniku oz. upravljalcu z nepremičnino. dejavnost bo v Ljubljani