VIRVITAL d.o.o.

Vrhnika
Računovodski servisi
5+
Let na tržišču
50+
Izvedenih projektov
500+
Poslanih ponudb
24h
Hiter odgovor
Preverjen izvajalec
Izbor strank 2023
4,9
    
47 ocen

47 ocen za podjetje VIRVITAL d.o.o.

Mnenja strank

    
Inverse S. J. S., pred 4 leti

Potreboval sem obračun dohodnine za letošnje leto, na podlagi dejanskih prihodkov in odhodkov. VIRVITAL se je hitro odzval in še hitreje uredil zadevo. Pohvale.

    
Lana Abramishvili s.p., pred 4 leti

VIRVITAL d.o.o. - Računovodski servisi - z izbranim računovodskim servisom smo bili zelo zadovoljni.

    
DRM t. d., pred 4 leti

1. Znanje, 2. sposobnost, 3. natančnost. Definitivno priporočamo podjetje VIRVITAL za računovodstvo!

    
Ludum, Urška Guzelj, s.p., pred 4 leti

Zelo hiter odziv, poklicali so me takoj, ko so prejeli povpraševanje. Enostavni dogovor, vse zrihtajo. Če kaj pozabiš, te podjetje VIRVITAL d.o.o. na to spomni :) vse super in vse pohvale.

    
UL F. A., pred 6 leti

Zelo zadovolna z hitrim odzivom. uredili točno to kar smo želeli in potrebovali. Seveda priporočam naprej.

    
Luksal, Damjan Klun s.p., pred 6 leti

Najbolj prijazni, vedno so dosegljivi, ažurni. Všeč mi je ker vse poteka zelo enostavno, po mailu. Z vsem smo zelo zadovoljni in ga zelo priporočamo!

    
Zavod I., pred 6 leti

Osebni pristop, prijaznost osebja, spoštovanje rokov in opomniki, da nismo lovili zadnje minute... priporočam!

    
Izposoja srednjeveških oblek s.p., pred 6 leti

Vse pohvale ponudniku, ki je vedno in hitro odziven, v najkrajšem možnem času uredi stvari, ki so mi prej povzročale velike preglavice. Odlično je tudi razmerje med kvaliteto in ceno.

    
PGD G., pred 7 leti

Odličen ponudnik z ugodno ceno. Zelo prijazen in hitro odziven na kakršnokoli vprašanje, medsebojno usklajevanje,... Do sedaj prav nobenih težav z ničemer, obenem jih s takim načinom dela tudi ni za pričakovati v prihodnje.

    
Webs d.o.o., pred 7 leti

Ponudnik se je držal rokov, pomagal z nasveti in bil pripravljen na nove izzive, kar nam pri našem poslovanju zelo pomaga. Odziv na telefonske klice in emaile je zelo hiter. Našli smo veliko dobrih in novih rešitev. Predvsem pa sem zadovoljna, da vse delo poteka računalniško in modernizirano.

Prikaži več

Drugi izvajalci v bližini Vrhnike

Druge storitve na Vrhniki in okolici

Nedavna povpraševanja

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 12
  • Št. mesečno prejetih računov: 5
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Med šolskim letom se število izdanih računov giblje med 10 in 15, med poletjem pa med 5 do 7. Zanima me cena in kaj ta cena zajema. Mesečno računovodstvo: knjiženje, obračun prispevkov,... Koliko se plača še za bilanco? Želimo veliko svetovanja. Razmišljamo o zaptrju s.p.-ja in odprtju d.o.o.-ja, potrebovali bomo svetovanje. Hvala in lep pozdrav,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 30
  • Št. mesečno prejetih računov: 40
  • Št. zaposlenih: 3
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Podjetje nameravamo ustanoviti septembra/oktobra. Dejavnost bo zastopstvo tujih firm. Računi bodo iz EU in izven. Potrebujemo kratka mesečna poslovna poročila po posameznih projektih. Predvidoma bomo mesečni zavezanec za DDV. Ponudbe in vprašanja pričakujemo izključno na mail, ker smo večino časa na poti. V naslednjem letu pričakujemo povečanje prometa in zaposlenih za %. Lep pozdrav, Ines Torkar

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 35
  • Št. mesečno prejetih računov: 35
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni, v kratkem bom prvič odprla svoj s.p., sem mlada podjetnica in edina zaposlena v svojem podjetju. Iščem računovodski servis v Ljubljani, ki nudi kakovostne in hkrati ugodne računovodske storitve. Rabim mesečno računovodstvo. Za ponudbe se že vnaprej zahvaljujem. S prijaznimi pozdravi,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Popoldanski s.p.,
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 5
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Pozdravljeni, Konec tega tedna bom ustanovil svoj popoldanski sp (dopolnilna dejavnost) in iščem rešitev za računovodstvo. Ker bom verjetno imel mesečno izdano samo 1 fakturo, prejetih pa več manjših (verjetno ne bom zavezanec za DDV - vsaj na začetku) mi je pomembno v veliki meri to da me računovodstvo mesečno stane čim manj. Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 200
  • Št. mesečno prejetih računov: 70
  • Št. zaposlenih: 5
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Delo bi potekalo na sedežu našega podjetja na Viču v Ljubljani na programski opremi Pro-neta (GKS, Plače). Izdani računi se avtomatsko prenesejo v GKS in jih ni potrebno knjižiti ročno. Delo zajema tudi oddajo dokumentacije DURSu (DDV,... ), priprava plač, izdelava letnih bilanc. Zanima nas predvsem okvirna cena. Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 5
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Smo podjetje, ki se ukvarja s prodajo oken, vrat, talnih oblog... Zaposlena sem samo jaz, kot vodilna podjetja, ker zaenkrat še nimamo toliko dela. Do sedaj sem imela računovodkinjo, vendar se ne bo več ukvarjala s tem, zato moram poiskati novo. Podjetje nima nobenih zalog,skladišč itd... Če vas bo še kaj zanimalo, me prosim kontaktirajte. Lep pozdrav,

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 1
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

Pozdravljeni. Smo podjetje na začetku poti. Nimamo (še) zaposlenih. Promet pa se bo začel šele generirat. Podjetje bo imelo poslovanje usmerjeno v poslovno svetovanje in prodajo visoko tehnoloških produktov po principu uvoz iz EU in OSTALIH držav in izvoz v EU in v OSTALE države. Potrebujemo pomoč pri vzpostavitvi računovodskega sistema , ki bi na začetku imel (čim) nižje stroške (glede na poslovanje). Potem pa seveda z razvojem poslovanja zadeva raste. Vzporedno pa ustanavljamo tudi društvo, in bi želeli tudi to nekako združiti v paket. V ponudbi naj bo ločena "cena" za podjetje, za društvo in skupna cena če bi imeli obe pri istem računovodji. Hvala za pomoč in Lep pozdrav

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: Samostojni podjetnik
  • Št. mesečno izdanih računov: 10
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Odprl bom polni s.p. - v roku 14 dni. Trenutno se posvečam prodoru na trg, zato je veliko investiranja in zelo malo prodaje. Ukvarjal se bom predvsem z oblikovanjem (grafično in spletno), programiranjem, ročno obrtjo ter prodajo končnega produkta. Vesel bi tudi bil informacije, kateri način vodenja knjig bi mi bolj ustrezal. Hvala in LP

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 1
  • Št. mesečno prejetih računov: 10
  • Št. zaposlenih: 0
  • Ste zavezanec za DDV?: Ne

Želim računovodjo, ki zna odgovarjati na vprašanja, če jih imam ter (če je le možno) lahko posluje preko interneta oz. da lahko tako pošiljam vso dokumentacijo. Imam d.o.o., nisem zavezanka za DDV. Na vpisani e-mail naslov in telefonsko številko NE želim prejemati nikakršnih drugih ponudb in elektronske pošte, razen odgovora na zastavljeno vprašanje. Lep pozdrav, Jelena

Računovodstvo

  • Organizacijska oblika: D.O.O.
  • Št. mesečno izdanih računov: 50
  • Št. mesečno prejetih računov: 105
  • Št. zaposlenih: 42
  • Ste zavezanec za DDV?: Da

pričakovan obseg računovodskih storitev: 1. vodenje zakonsko predpisanih obveznih temeljnih poslovnih knjig (dnevnik in glavna knjiga) s svojimi osnovnimi sredstvi,vendar na računalniškem programu naročnika; 2. vodenje pomožnih knjig: analitične evidence kupcev in dobaviteljev, neopredmetenih dolgoročnih sredstev ter opredmetenih osnovnih sredstev; 3. vodenje analitičnih evidenc materiala, proizvodov in trgovskega blaga v skladu s potrebami naročnika; 4. izdelava letnega poročila za notranje in zunanje uporabnike računovodskih informacij (BS, IPI, pojasnila, davčni izkaz); 5. obračun plač s pripadajočimi evidencami in izpolnjevanje predpisanih obrazcev (M1, M2, M3, M4, M6); 6. obračun DDV in trošarin; 7. sestavljanje poročil Banki Slovenije o terjatvah in obveznostih na obrazcih SKV (mesečno), in SKD (letno) ter o tujih naložbah na obrazcih SN; 8. druge računovodske in organizacijske storitve po predhodnem dogovoru Konec leta bo zaposlenih 35-40 ljudi. Hvala in LP