Mnenja strank

5.0 / 5
Borut P. - 02.11.2019
Pred izdelavo ponudbe so si prišli ogledat situacijo; edini izmed vseh ponudnikov. Držijo se dogovorjenih rokov.
5.0 / 5
Maks V. - 19.03.2019
Točni, prijazni, pošteni in kar je najvažnejše izredno strokovno izobraženi in fleksibilni. Sem zelo zadovoljen!
4.0 / 5
Irena S. R. - 15.11.2018
Ponudnik je bil zelo prijazen in korekten. Prav tako vsa ekipa, ki je sodelovala pri postavitvi toplotne črpalke.
Zmotilo me je samo to, da se je vse skupaj zavleklo pri dobavi, na kar pa ponudnik ni mogel vplivati. Delo je bilo opravljeno malo kasneje.
Toplotna je dobavitelj poslal preko Slovenskih Železnic. Kljub obljubi o 24 urni dobavi je prišla šele čez dva dni, posledično se je zamaknila montaža.
5.0 / 5
David C. - 13.11.2018
Sem bil izredno zadovoljen s komunikacijo in končnim izidom tako da bi jih definitivno ponovno izbral za izvedbo.
5.0 / 5
Andrej K. - 13.11.2018
Ponudnik je bil korekten, podal nam je odlične nasvete in dogovorjenega se je vedno držal. Priporočam vsem, ki ne želijo imeti komplikacij.
5.0 / 5
Miha Ž. - 08.10.2018
Odločil sem se za podjetje Ekofluid d.o.o.. Običajno se pri tovrstnih zadevah vedno kaj zaplete, a tokrat je bilo popolnoma drugače: Opravili so predhodni ogled in nato prišli točno ob napovedanem času. Ekipa je delovala uigrano, profesionalno in prijazno. Celotno delo pri montaži toplotne črpalke je bilo opravljeno hitro ter natančno. S takšnimi izvajalci je veselje sodelovati. Toplo priporočam!
5.0 / 5
Joan M. - 25.09.2018
Ponudnik se je držal dogovorjenih rokov, cene ter ostalih dogovorov pri izvedbi. Tako da zelo pohvalno.
5.0 / 5
Aljoša Š. - 06.10.2016
Ponudnik se je držal dogovorjenega in nam predlagal ustrezne reštitve. Res pravi profesionalci, še posebej komercialist s katerim smo bili v stiku!
1.0 / 5
Samanta E. - 22.10.2019
Z njimi imamo same težave. Odkar so nam montirali TČ, imamo samo še več dela. Podjetje je zelo neodzivno, neprilagodljivo (smo čakali tudi po več mesecev) ter z zelo arogantnim odnosom.
Stranka ima problem z vodnim pritskom ker na trenutke presega tudi 10 barov. ''Neodzivnost'' smo si prilslužili z reklamacijo varnostnega ventila za sanitarno vodo. Po pravilih je bil vgrajen 8 barski, ki pa je ''puščal'' ko je pritisk narastel nad 8 barov. Stranki nismo mogli dobovedat, da to ni stvar reklamacije ampak napake v vodovodnem omrežju. Po pristiskih in grožnjah stranke smo ventil zamenjali z 10 barskim in je zadeva rešena. Seveda na lastne stroške. Ker je bil prevelik pritisk je verjetno posledično odpovedalo tudi tlačno stikalo. Tudi tega smo zamenjali na lastne stroške. Zaradi nenormalnih pritiskov in klevetanja smo zato sprožili postopek pred pristojnim sodiščem in do končne sodbe ne bomo dajali izjav. V našem poslu je zadeva taka, da naletiš na določen procent stranki ki dejansko niso zadovoljni z ničemer in poskušajo svoje težave reševati na plečih ostalih. Kot vidite iz ocen so zelo osamljene, ampak obstajajo.
1.0 / 5
Lado M. - 01.11.2017
Ko sem navedenega ponudnika poklical je prišel na ogled in sva se vse dogovorila. Ko sem mu nakazal 100% avans in do roka ni bilo odziva sem začel urgirati. Nato je obljublja z dneva v dan, nakar je preko SMS sporočil, da ne more realizirati posla in da mi bo vrnil denar. Seveda denarja ni vrnil, zato sem urgiral dan na dan preko telefona in pisno. Po cca mesecu in pol mi je vrnil polovico avansa. Druge polovice mi kljub non stop urgiranju ni vrnil. Domnevam, da je ta način poslovanja njihova praksa.
Posodobitev (primerjam.si, 23.1.2018): avans je bil stranki v celoti vrnjen 11.11.
G. Lado je pri nas naročil toplotno črpalko in jo tudi vplačal. Kot vedno smo tudi mi plačali blago vnaprej. Mi do danes nismo dobili od dobavitelja ne toplotne ne denarja. Denar smo mu pa po dogovoru v celoti tudi vrnili. Vmes so se pojavljale grožnje in pritiski na osebni ravni do naših zaposlenih. Zadevo je preveril tudi tržni inšpektorat in ni zaznal nikakršne kršitve. Mi pa zadevo nismo sprožili naprej saj se nam ni zdelo vredno poglabljati spora.

Ste že sodelovali s ponudnikom? Ocenite ga!