Hiter odziv, takoj konkretna ponudba, strokovnost pri izvedbi, prijaznost in dostopnost za dodatne informacije
Izvajalka je bila strokovna, prijazna, hitro se je odzvala, končni račun je bil skladen s ponudbo. Lahko samo pohvalim.
Hiter odziv na poslano prošnjo, strokovnost, dogovori so bili v celoti izpolnjeni, dobri nasveti in priporočila. Izpolnjeni so bili vsi dogovor. i
Ponudnik se je držal dogovorjenih rokov in tudi cena je bila ugodna. Upošteval je tudi naše želje in se je prilagodil potrebam proizvodnega procesa.
Za svojega ponudnika sem izbral ASPEKT JOŽE PREZL S.P., z izbiro sem zelo zadovoljen. Izvajalec se je držal rokov ter dogovorjenih cen.
S ponudnikom je bilo vse tako kot smo se dogovorili.Tudi cena je ostalo enako kot pri ponudbi.Vse pohvalno.
Čisto nič vse je bilo tako kot smo se dogovorili.
Profesionalnost, ažurnost, strokovnost, svetovanje, primerna in konkurenčna cena in nenazadnje izjemna prijaznost. Zelo pomembno: izvajalec se je takoj odzval na povpraševanje, poslal ponudbo, se ob dogovorjenem roku sestal na lokaciji, v dogovorjenem roku izdelal elaborate in se držal dogovorjene cene. Na naše priporočilo je podjetje takoj dobilo novo stranko.
Storitve: Varstvo pri delu (izpit, ocena tveganja idr.), Izpit za viličarja, Požarna varnost, Ekologija in varstvo okolja, Varstvo pri delu, HACCP, Koordinacija gradbišč, Izpiti in usposabljanja (viličar, TGM ipd.), Požarni red
- opravljanje nalog strokovnega delavca za varnost in zdravje pri delu po Zakonu o varnosti in zdravju pri delu, - izdelava in revizije strokovnih podlag za izjavo o varnosti z oceno tveganja, - pripravljanje in izvajanje prvega in obdobnega usposabljanja delavcev za varno delo in požarno varstvo - opravljanje periodičnih škodljivosti v delovnem okolju (toplotno udobje, osvetljenost), - opravljanje prvih in periodičnih pregledov in preizkusov delovne opreme, vključno z zapisniki in potrdili, - izdelava navodil za varno delo za vso delovno opremo in ostala opravila, - obveščanje o zapadlosti nalog s področja varnosti pri delu ter požarnega varstva, - izdelava in ažuriranje požarnega reda z vsemi zakonsko predpisanimi prilogami (požarni načrt, načrt evakuacije), - priprava napotnic za zdravniške preglede zaposlenih za ugotavljanje delazmožnosti v elektronski obliki, - svetovanje v primeru inšpekcijske odločbe, svetovanje pri postopkih pred organi ZPIZ in ZZZS, - raziskava delovnih nezgod ter izdelava zapisnika in pomoč pri izpolnjevanju vseh potrebnih obrazcev, - proučevanje in analiziranje vzrokov za požar ter predlaganje ukrepov za odpravo le-teh, - svetovanje pri načrtovanju, izbiri, nakupu in vzdrževanju sredstev za delo, - svetovanje glede opreme delovnih mest in glede delovnega okolja, - vsa ostala svetovanja na področju varnosti in zdravja pri delu ter požarnega varstva. Prosim za ceno na eur/mesec. Hvala
Pozdravljeni! Zaposleni: direktor, prokurist, projektni vodja. Vsi trije opravljamo pisarniško delo, zdravstveni pregledi so že narejeni, prav tako usposabljanja za varno delo. Lokacija pisarne: EMO poslovna stavba, ki ima svoje varnostne zahteve opravljene ter teren (sestanki na lokaciji poslovnih partnerjev). Delovna oprema vseh treh: računalnik, tiskalnik, telefon. Hvala in LP
Zdravo. Prosim za ponudbo za izdelavo Načrta Požarne varnosti za stanovanjsko hišo v priponki. Smo projektantsko podjetje in iščemo več ali manj stalnega izdelovalca predmetnih načrtov, skladno z zakonodajo! l.p. R-INŽENIRING PROJEKT d.o.o. Miran Ruparčič, dipl. inž. gr. Email: GSM:
Prosim za najugodnejšo ponudbo opravljanja izpitov iz: - varstva pri delu, požarne varnosti, dela na višini, - upravljanje s konzolnimi napravami, - izpit za viličarja. Prosim tudi za podatke o opravljanju tečaja (se lahko tečaj izvaja v našem podjetju?) Hvala in lep dan želim. Irena Zagajšek
Dober dan. Izbran bo ponudnik, ki nam lahko ponudi izdelavo čimprej!, saj gre za poslovni objekt novogradnja m2, namenjena za občasne dogodke za do največ 20 oseb (poslovni sestanki, teambuilding). Objekt ima že vgrajene alarmne sisteme in senzorje za dim, prav tako ima evakuacijske luči, ki se vklopijo ob izpadu elektrike. Kontakte prosim na elektronski naslov, saj sem po telefonu med delovni časom težje dosegljiva zaradi narave dela. Na elektronsko pošto pa odgovarjam takoj in ažurno. Hvala in lp.
Pozdravljeni Sin odpira dejavnost slikanje in manager disagner....kot samostojni podjetnik. Samozaposlen brez delavcev. Opraviti bi moral oceno tveganja in izjavo o varnosti. Kateri je najcenejši ponudnik pri katerem bi lahko opravil oceno tveganja. Trenutno dejavnosti še nima odprte. S.P se odpira junija. Hvala,lep pozdrav,
Pozdravljeni, 1. Izdelati in sprejeti požarni red. 2. Izdelati program usposabljanja zaposlenih za varstvo pred požarom in program usposabljanja odgovornih oseb za gašenje začetnih požarov in izvajanje evakuacije. 3. Opraviti usposabljanje zaposlenih za varstvo pred požarom in usposabljanje odgovornih oseb za gašenje začetnih požarov in izvajanje evakuacije. Hvala, lp.
Spoštovani, Prosila bi vas za strokovno pomoč na področju ocene tveganja , ki jo navajate na vaši spletni strani. V podjetju se ukvarjamo s prodajo, imamo 5 poslovalnic in enega potnika na terenu. Skupaj nas je 15 zaposlenih. Prosim za več informacij in oceno stroška. Za vse dodatne informacije sem na voljo Z lepimi pozdravi Polona Odlazek
Pozdravljeni, odprla sem s.p. in sicer podjetniško in poslovno svetovanje. Svetovanje bo potekalo večinoma od doma po mailu, telefonu, na teren bom šla redko. Nekaj del bom opravljala na terenu, kjer bom gospodinjila in stregla gostom. Vas smem prositi za ugodno ponudbo? Hvala in lep pozdrav, Andreja
Rada bi si uredila potrebne dokumente za požarno varnost in varstvo pri delu. Mož je lastnik podjetja, zaposlen. Podjetje – pražarna kave, se nahaja v industrijski coni v Radomljah in ima poslovni prostor velikosti 52 m2. Jaz sem samo direktorica, nisem zaposlena. Potrebovala bi tudi svetovanje, če dejavnost potrebuje tudi kako drugo storitev ( pregled opreme,varnost z oceno tveganja, ...). Hvala.